Ehli-Beyt mehzebi sayilan shieliyi qebul edenler. 1.Ellame Sheyx Mehemmed Meri Emir Entaki
2.Ellame Sheyx Ehmed Emin Entaki
3.Doktor Mehemmed Ticani Semavi
4.Muasir yazichi Sahib Ebdul-Hemid
5.Ustad Saleh El-Virdani
6.Ustad Motesim Seyid Ehmed Sudani
7.Meshhur vekil Demirdash Misirli
8.Ellame Doktor Mehemmedhesen Shehate
9.Felestinli Alim Sheyx Mehemmed Ebdul-Al
10.Felestinli Mubariz Lider Mehemmed Shehade
11.Felestinli hekim Esed Vehid Qasim
12 Sheyx Mahmud Sheltun (Misir).
13. Sheyx Behir Malik (Misir).
14. Efendi El-Qeddari (Seyid Ezim Shirvani cenaze namazini qilib).
15 Muhemmed ibni Sedd.
16. Tacik alimi Eyyashi.
17. Ibni Uteybe Dinaveri.
18 Hafiz pasha (Shaver sheheri).
19. Sheyx Ebdul Heyy (Pakistan)
Добавлено (15.03.2008, 05:00)
---------------------------------------------
1.Ellame Sheyx Mehemmed Meri Emir Entaki
O, Hicri 1314-cu ilde Entaki sheherinin Ensu kendinde anadan olmushdur. Once Shafei mehzebine mensub idi. Qardashi ile birlikde tehsil alamq meqsedi ile Misre yola dushmush ve orda ilkin merheleleri bitirdikden sonar el-Ehzer universitetinin Sheyx Mustefa Megazi, Mahmud Ebu Taha, Sheyx Rehim ve diger gorkemli shexsiyyetlerden behrelenerek yuksek elmi derece qazanmishdir. Vetene qayidarken el-Ehzer universitetinin elm adamlari bu iki qardasha Misirde qalib tedrisle meshgul olmaq teklif edirlerse de, onlar bunu qebul etmeyib oz dogma el-obalarina donurler. Chox da uzun surmeyen arashdirmalar neticesinde Shie mehzebinin haqq mehzeb oldugunu anlayir ve her iki qardash bu mehzebi sechirler.
Sheyx Mehemmed “Limaza ixtertu mehzebe Ehlil-beyt(e)” adli kitabinda yazir: “Tam eminem ki, Allah meni hidayet ederek menim taleyime haqq mehzebin ardicili olmagi yazdi. Bu ise Ehli-Beyt(E) mehzebi, Allah resulunun(s) nevesinin, Imam Cefer ibn Mehemmed Sadiqin mehzebidir”.
O, Ehli-Beyt(e) mehzebini qebul etmesinde muhum rol oynayan sebebleri qeyd ederek deyir:
1) Her sheyden evvel, Shie mehzebinin ehkamlarina emel etmeyin yeterli oldugunu ve mukelleflerin buna emel etmekle oz vezifelerini heyata kechirdiklerini gordum. Kechmishde ve hal-hazirda bir chox ehli-sunne alimi de bunun dogruluguna fetva vermishler.
2) Guclu deliller, inadirici subutlar ve gunduz, parlaq guneshin sachdigi kimi achiq-ashkar subutlar vasitesi ile Ehli-Beyt(e) mehzebinin haqq oldugu isbat edildi. Bu, ele bir mehzebdir ki, shieler onu Ehli-Beytden(e), onlar da Allahin resulundan(s), o ise Cebrayildan ve nehayet, o da Allahdan exz etmishdir.
3) Vehy onlarin oz evinde nazil oldu ve onlar evde ne bash verdiyini bashqalarindan daha yaxshi bilirler. Ele buna gore de normal dushunen her bir shexs, Ehli-Beyt (e) sozunu qoyub, digerlerinin fikirlerinin arxasina getmez.
4) Qurani kerimde bir chox ayeler bizi onlarin vilayet ve dini rehberliklerini qebul etmeye chagirir.
5) Islam peygamberinden (s) neql olunmush bir chox hedisler de bizi Ehli-Beyt(s) mehzebine mensub olmaga devet edir. Men bunlarin ekseriyyetini “esh shie ve hucecuhum fil-tesheyyo” kitabinda qeyd etmishem.
Добавлено (15.03.2008, 05:00)
---------------------------------------------
2.Ellame Sheyx Ehmed Emin Entaki
O, Seyid Sherefuddin Amilinin “el-Muraciet” kitabini oxuduqdan ve orada qeyd olunanlar haqqinda tedqiqat apardiqdan sonra mehzebini deyisherek shie olan Sheyx Mehemmed Eminin qardashidir. O da “Fi teriqi ilet-tesheyyo”(Shieliye dogru getdiyim yol) adli kitabinin on sozunde yazir: “Menim shie olmagimin (bashlica) sebebi Peygamberden(s) neql olunan, butun Islam mezheblerinin yekdillikle qebul etdiyi hedisdir. Hedisde deyilir: Menim Ehli-Beytim Nuhun (e) gemisine benzeyir. Hansi ki, ona tapinan nicat tapdi. Ondan uz cheviren ise qerq oldu”. Dushundum ki, Ehli-Beyt (e) tabe olub, dini hokumlerimi onlardan exz ederemse, nicat taparam. Onlardan uz chevirib dini hokumlerimi bashqalarindan exz ederemse, yolunu azmishlardan olaram”.
Diger hissesinde yazir: “Ceferi mehzebine tapinmaqla qelbim, daxili alemim aramlashdi. Fikrimce, eslinde Peygamberin(s) ehli-beytine (Allahin salami onlara olsun!) mensub olan bu mehzebi, Ehli-beytin(e) vilayetini qebul etmekle Allahin-0tealanin ezabindan nicat tapacagam. Chunki, nicat yalniz onlarin vilayetindedir”
3.Doktor Mehemmmed Ticani Semavi
O, Tunisde dunyaya goz achmishdir. Ushaqliq illerini dogma veteninde kechirdikden sonra muxtelif elm adamlarindan, gorkemli alimlerden faydalanmaq meqsedi ile ereb olkelerine sefer etdi. Misirde “el-Ehzer” universitetinin muellim ve telebe kolektivi ona orada qalmasini ve “El-Ehzer” universitetinde tedrisle meshgul olmasini teklif etdiler. Lakin o, bu teklifi qebul etmeyib Iraqa dogru yollanaraq oz seferini davam etdirir. Burada chox sayli shie alimleri ile duskusiyalar, fakir mubadileri aparir ve neticedeshie mehzebini qebul edir. O, hal-hazirda beynelxalq arenada shie mehzebinin tebligatchisi kimi taninir ve bu mehzebin mudafiesi uchun bir niche kitab da yazmishdir.
O, “Nece hidayet oldum” kitabinin bir hissesinde yazir: “Shieler tutduqlari yolda mohkem, sebirli ve haqqa tapinanlardir…Men, butun elm adamlarinin shie alimleri ile duskusiyaya girmesini, mubahiseli meseleleri muzakire etmesini zeruri hesab edirem. Tam eminem ki, bu diskussiyadan yalniz onlarin mehzebini-Shie mehzebini qebul ederek, konul gozleri achilaraq chixacaqlar. Beli, men oz sabiq mehzebimi evez edecek mehzebi tanidim ve meni bu mehzebe hidayet eden Allaha sonsuz minnetdaraligimi bildirirem. Tebii ki, onun hidayet ve lutfuolmasaydi men bu mehzebe dogru hidayet olmazdim.
Hemd ve sena meni “Naciye” (nicat tapan) mehzebe dogru hidayet eden Tanriya mexsusdur. Bu, uzun muddet boyuk mehrumiyyetlere, eziyyetlere qatilaraq ardinca gezdiyim mehzebdir. Menim hezret Elinin(e) ve Ehli-Beytin(e) vilayetine tapinan insanlarin hech bir zaman qirilmayacaq ipden yapishdiqlarina zerre qeder de shebhem yoxdur. Bu movzuda chox sayli hedisler movcuddur. Hansi ki, muselmanlar bu hedisleri yekdillikle qebul edirler. Bundan bashqa agil da takbashina haqq soraginda olanlarin beledchisidir. Beli, Allaha shukur olsun ki, haqqi tapdim. Mominlerin agasi Hezret Eliye(e) etiqad beslemekde Allahin elchisi Mehemmed(s) iqtida etdim. Bundan bashqa behish cavanlarinin iki agasi, bu ummetin ichinde iki deste gul olan Imam Ebu Mehemmed Hesen (e) ve Imam Ebu Ebdullah Huseyn(e), peygamberliyin tecessumu hezret Mustafanin(s) urek oarasi olan, imamlar anasi, risalet qaynagi, Tanrinin onun qezebi ile qezeblendiyi, ornek qadin hezret Fatimeni (e) tanimaqda Peygambere(s) tapindim.
Imam Malikin yerine, butun imamlarin muellimi, telimatchisi olan Imam Ceferi Sadiq(e) ve Imam Huseynin (e) neslinden olan digger doqquz mesum imami sechdim.”
O, “Elm sheherinin qapisi” hedisini qeyd etdikden sonra yazir:”Ne uchun dini ve dunyevi meselelerde Eliye(e) teqlid etmirsiniz? Eger onun Peygamber (s) elminin qapisi oldugunu qebul edirsinizse, ne uchun Peygamber(s) elminin qapisini birmenali shekilde qebul etmir, Ebu Hanifeye, Malike, Shafeiye, Ehmed ibn Henbele ve Ibn Teymiyyeye teqlid edirsiniz? Hansi ki, sizing teqlid etdikleriniz hech bir zaman elmde, emelde, fezilet ve sherefde Elliye(e) chata bilmezler.
Sozunun bu yerinde uzunu Ehli-Sunne mezhebi mensublarina tutaraq deyir: “Ey menim yaxinlarim! Sizi, muzakire masasi arxasina eyleshmeye, haqqi arashdirmaga, teessubden el chekmeye devet edirem. Biz, Beni –Umeyye ve Abbasilerin qurbanlariyiq. Biz qara tarixin qurbanlariyiq. Biz, ata-babalarimizin bizim uchun miras qoyub getdiyi dar, qapali dushunce terzinin qurbanlariyiq. Onun Shie mehzebini mudafie meqsedi ile qeleme aldigi eserlere ashagdakilari missal gostermek olar.
“Nece hidayet oldum”, “Dogrularla birge”, “Bilenlerden sorushun”, Shilerel esl Peygamber(s) yolunu gedenlerdir”,”Allahdan qorxun”, Heqiqetin Gozu”.
4 .Muasir yazichi Sahib Ebdul-Hemid
O, Iraqlidir. Irana gelerek uzun muddet tedqiqt apardiqdan sonra Allahin lutfu ile mehzebini deyisherek Shie mehzebini qebul etdi. O, kitabinin bir hissesinde yazir: Men, etiraf edirem ki, Allahin merhemeti uzerimde olmasaydi, yeqin ki, nefsim inad ederek meni yere vuracaqdi. Aldanmaga az qalmishdim. Hetta bir defe bashima geldi. Lakin Allah mene komek etdi ve aglim bashima geldi. Gemiye minerek nicat tapdim ve bullur kimi saf sudan ichmeye bashladim. Indi seninle hemin gullerin bahar feslinde uzerime saldiqlari kolgeden danishiram.
Dostlarim menim bu veziyyetimden xeberdar olub meni tenha qoydular. Onlar menden uz dondererek mene zulm etdiler. Bir gun onlarin en biliklisi olan bir dostum mene dedi: “Sen ne etdiyini bilirsen?” Dedim: “Beli, Mehemmed Baqirin(e), Zeynul-Abidinin(e), behisht cavanlarinin agasinin(e), mominlerin agasinin(e), dunya qadinlarinin xanimi ve Allahin son shefaetli elchisinin(e) ovladi olan Imam Cefer Sadiqin(E) mehzebini qebul etmishem”>
-Ne uchun bizi terk etdin? Bilirsen ki, camaat bizim haqqimizda neler deyirler?
-Men onlara yalniz Peygamberin(e) sozunu deyirem.
-Ne deyirsen?
-Deyirem ki, Peygamber(s) buyurmushdur: “Men sizing aranizda bezi sheyler qoyub gedirem Hansi ki, siz menden sonra onlara tapinaraq yolunuzu azmazsiniz. Onlar Allahin kitabi ve Itretim(ehlibeytimdirler)”.Diger bir kelaminda ise Ehli-Beyt(e) haqqinda buyurub: “Menim Ehli-Beytim nicat gemisidir. Onlara tapinan bir kes nicat tapar”.
Saib Ebdul-Hemid Ehli-Beyti(e) ve Shie mehzebini mudafie meqsedi ile bir chox kitablar yazmishdir. Bu kimi kitablara ashagidakilari missal gostermek olar: “Menhecu fil-intimam el-mehzebi”, “Ibn Teymiyye, heyatuhu, eqaiduhu”, “Tarixul Islam es-seqafi ves-siyasi”.
5.Ustad Saleh El-Virdani
Saleh el-Virdani de davamli mutalie ve arashdirmalar neticesinde Shie mehzebinin haqq oldugunu basha dushmush ve Ehli-sunne mehzebini terk ederek Shie mehzebine tapinmishdir. O, hech bir qorxu hissi kechirmeden ashkar shekilde shie oldugunu etiraf ve Misir xalqini bu mehzebe qoshulmaga devet etdi.
O, “el-Xuda, rihleti mines-sunneti ilesh-Shie” kitabinda yazir: “Ehli-sunne mehzebine mensub oldugum muddetde insanlari, menim mehzebimin ardicillarini rasionalizme devet edir ve agila ustunluk verilmesi prinsipini one chekirdim. Lakin oz xalqimin arasinda nufuz qazana bilmedim. Bele ki, her terefden ozume qarshi ittihamlar, haqqimda shayieler eshitdim.Men chox yaxshi bilirem ki, agila lazimi yer verilmesi sabiq neslin fakir ve dushuncelerine qerq olmaq demekdir. Neticede insan heqiqeti aydinlashdiracagi mumkun olmayan shexsiyyete malik olacaq. Agil ve tedbir yolunu sechmek, agila verilen ustunluk menim Shieliye ve Ehli-Beyt(e) temayulumun ve bu mezhebi sechmeyimin bashlica sebebidir” (Saleh el-Virdani, “El-Xude”, “Eqlul-muslim beyne eglamus-selef ve evhamul-xelef”)
6.Ustad Motesim Seyid Ehmed Sudani
O,tarix ve hedis elimlerinde tedqiqatlar apararaq Shie mehzebinin haqq oldugunu anladi ve oz mezhebinden uzaqlasharaq Shie mehzebini qebul etdi. O, kitabini "Binuri Fatime ihtedeytu" (Fatimenin nuru ile hidayet oldum) adlandirmasinin sebebini bele achiqlayir: "Her bir insan oz daxilide onu haqqa dogru hidayet eden bir nurun movcudlugunu hiss edir. Lakin nefsin meyli, istekleri ve gumana, hisse qapilmaq o nurun ustunu ortur.Ele buna gore de insanin xeberdarliga ehtiyaci var. Fatime(e) yuxarida sohbet achdigim nurun esasi, ozuludur. Men bu nuru daim oz daxilimde hiss edirem..."(El-Mutehevvilun" c 1, seh 123)
O, sehabelerin edaleti nezeriyyesi haqqinda yazir: "Sahabelerin edalet nezeriyyesi Ehli-Sunne mezhebinin Ehli-Beytin(e) mesumlugu qarshisinda qurashdirdigi nezeriyyedir. Bu iki nezeriyye arasinda boyuk ve aydin ferq vardir. Ehli-Beytin mesumlugu Quranin ireli surduyu bir heqiqetdir. Hansi ki, Peygamber(s) de tekidle bunun uzerinde dayanmish ve real heyatda da oz eksini tapmishdir.Lakin sehabenin edaleti nezeriyyesi Qurana qarshidir. Hansi ki, Peygamber(s) de achiqca buna qarshi chixmish ve onun eksini buyurmushdur. Bu sehabelerin ozunun Peygamber(s) doneminde ve ondansonra ortaya atdiqlari bidetlerin tekrarlanmasidir". ("El-Mutehevvilun" c 3, seh 126)
O, kitabin diger hissesinde yazir:"Men oz daxilimde ele bir shey hiss edirem ki, onu vesf etmek iqtidarinda deyilem. Lakin hiss etdiklerimi sozlerle bele ifade ede bilerem. Men Ehli-Beytin (e) vilayetine tapindigim uchun her gun Allaha daha chox yaxinlashdigimi hiss edirem. Onlarin kelamlari, buyurduqlari haqda fikirleshdikde din haqqinda biliyim, emim daha da derinleshir, choxalir. Menim qenaetime gore eger Shie mezhebi olmasaydi heqiqi Islamdan xeber-eter qalmazdi. Men Ehli-Beytin(e) buyurduqlarina emel etdikde, imanin lezzetini, yeqinin hezzini duyuram. Ehli-Beyt (e) yolu ile gunumuze qeder gelib chatan ve hech bir mezhebde tapilmayan dua ve munacatlari oxuduqda munacatin, Perverdigarimla raz-niyazin hezzini duyuram".(Hemin menbe c3, seh 127)