Bazar, 29.12.2024, 02:26
Приветствую Вас Qonaq | RSS

islam dini

[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Архив - только для чтения
Модератор форума: Almusavi  
Ruhlar
Asiye Tarix: Cüme axşamı, 10.04.2008, 17:53 | Mesaj # 1
Mayor
Qrup: VIP
Mesajlar: 149
Tərif: 12
Status: Xetden kenar
[color=purple]Ruhlar haqqinda insana verilen bilgiler hansilardi?

Ruhla cismimiz arasinda elaqe nedir?ne curdur?

Добавлено (10.04.2008, 13:54)
---------------------------------------------
SALAM ALEYKUM VE REHMETULLAHI VE BEREKATUH
Qardashlar ve Bacilar! Sizi yalniz mezheblerarasi mubahiseli movzular maraglandirir?
Xahish edirem elmli momin ve mominelerden bu movzu haqqinda bildiklerinizi yazin.

Добавлено (10.04.2008, 13:55)
---------------------------------------------
SALAM ALEYKUM VE REHMETULLAHI VE BEREKATUH
Qardashlar ve Bacilar! Sizi yalniz mezheblerarasi mubahiseli movzular maraglandirir?
Xahish edirem elmli momin ve mominelerden bu movzu haqqinda bildiklerinizi yazin.

Добавлено (10.04.2008, 17:53)
---------------------------------------------
Peygemberimizden ruh haqqinda sorushdular.Peygemberimiz ( s) cavab vermeyib vehy gozledi.Ayede” O Rebbimin emrindedir de”.Ayede ruhun varligi tesdiq edilir lakin mahiyyeti achiqlanmirdi.
Insan shuuru onu qavraya bilecek olchude deyil.Ruh maddi deyil,bu sebebden rengi,formasi,olchusu yoxdur.Ruhun mahiyyetini tam anlaya bilmesek de bezi xususiyyetleri melumdur.Ruh yaradilmishdir,ancaq ebedidir.Butovdur,hisselere bolunmur,ruh bedende oldugu muddetde bedene mohtacdir.Olum ruhun beden zindanindan xilas olub azadliga qovushmasidir.Axiretde yeniden yeni bedene qovushur.
Insan ana betninde olarken mueyyen muddetinde bedene ruh verilir.


Ana rahminden geldik pazara,
Bir kefen aldik donduk mezara.


Mesaj redaktə olundu Asiye - Cüme axşamı, 10.04.2008, 18:01
 
Qonaq Tarix: Cüme axşamı, 10.04.2008, 18:00 | Mesaj # 2
Polkovnik
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 295
Tərif: 5
Status: Xetden kenar
1-ci deyirsen ruh bedendedir,bunu subut ede bilersen?
2-ci yeni bedende olacag deyirsen,bunuda subut ede bilersen?
[color=blue]



Belkede yoxdur xeberi
butun alem sevir meni
men ise o bexteveri
onun ama yoxdu xeberi
__________________
men sevirem bir neferi
onun ama yoxdu xeberi
men chekirem qem kederi
onun ama yoxdur xeberi
 
Asiye Tarix: Cüme axşamı, 10.04.2008, 19:14 | Mesaj # 3
Mayor
Qrup: VIP
Mesajlar: 149
Tərif: 12
Status: Xetden kenar
1.Ruh ne bedende ne de ondan kenardir,ne bedenin saginda ne solundadir.
Men yazmisham ki ruh bedende oldugu muddetde bedene mohtacdir,bedende olmadigi muddetde mohtac deyildir.Yeni ki ruh bedenimizde olduqda bedenin eli ile toxunur,bedenin gozu ile gorur,qulagi ile eshidir ve s.Amma bedende olmadigi muddetde ehtiyaci yoxdur bu cur vasitelerle gormeye eshitmeye toxunmaga ve s.


Ana rahminden geldik pazara,
Bir kefen aldik donduk mezara.
 
semimi_etiraf Tarix: Şenbe, 12.04.2008, 12:30 | Mesaj # 4
İstifadeçi
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 1
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
Demeli bele..
Iki nefer bir ocaqdan biraz kenarda dayanibmis. Biri digerine deyir ki, get o ocagi sondur. digeri cepgoz olduguycun, ocagi 2 yerde gorur ve sorusur ki, hansin deyirsiz axi orda 2 ocag var. Diger adam cavab verir ki get birin dagit. Cepgoz gedir birin dagidir gorur artiq ikisi de yoxdu.. Ruhla bedenin misali da bu curdur. Insanin "meni" onun ruhudur. Beden fealiyyetler ucun sadece vasitedir. Bos bir fezada gozuyumulu olan insan oz cismini gormese bele oz varligin tesdiqleyer. Budur ruh..


Bir gunah etmis iken, min gun'ahim var menim... (M.Fuzuli)
 
Qonaq Tarix: Cüme, 18.04.2008, 03:22 | Mesaj # 5
Polkovnik
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 295
Tərif: 5
Status: Xetden kenar
Bəziləri deyirlər ki Quran-ın haranda ruh mövzusu ələ alınmışdır? Ruh mövzusu bir çox yerlərdə mövzu edilmişdir. Onlardan biri də ölümə "teveffa" təbiri istifadə etdiyi ayətlərdir. Deyir ki biz tamamilə al/götürdük. Demir ki insanın şəxsiyyəti ruh və bədəndən ibarətdir, onun yarısına al/götürərik digər yarısını da al/götürmərik o da dağılıb gedər. Quran, o dağılıb gedən parça parça olan şeyi insanın şəxsiyyətindən belə saymır.
"Teveffa" təbiri dəfələrlə Quranda təkrarlanmışdır. Bir yerdə belə buyurur: "Ölüm zamanı nəfsləri Allah al/götürər." Başqa bir yerdə də buyurur ki: "Sizlər üçün təyin edilən ölüm mələyi sizi (nəfslərinizi) al/götürər." Burada da belə buyurur: "Bir də görsəydin mələklər canlarını al/götürərkən o söyənlərin üzlərinə və arxalarına vuraraq 'Dadın yanğın əzabı' deyərlər."
Buna görə ruh məsələsi Quranda söz mövzusu edilmişdir və Quran baxımından ölmək, bir şeyi itirmək deyil. Çünki insanın şəxsiyyəti yalnız onun bədəni deyil. Ancaq bədən baxımından, ölməyin, bir şeyi itirmək və bədənin yeraltında zərrələr halında dağılmasında şübhə yoxdur. Amma Quran deyir ki ölmək insanın şəxsiyyətinin bir zərrəsi belə qalmayacaq bir şəkildə tamamilə al/götürməkdir.
Biri Əmr-ül Möminin Əlinin (ə.s) yanına gəlib dedi: Ya Əmr-ül Möminin, mən Quranın bəzi ayətlərində ziddiyyət görürəm və bundan ötəri də kədərlənirəm. Görürəm ki Quran bir sözü müxtəlif yerlərdə fərqli şəkillərdə bəyan etmiş amma bunlar bir-birləriylə uyğun gəlmir. İmam buyurdu: Bir nümunə göstər də cavab verim. Dedi ki: Ölmək və ruhun alınması məsələsi. Bir ayətdə görürəm ki Allah belə buyurur: Ölüm zamanı Allah nəfsləri, ruhları al/götürər. Bu ayət ruhların alınmasını Allaha isnad edir və deyir ki ruhları alan Allahdır. Başqa bir ayətdə isə buyurur: Də ki ruhlarınızı götürməklə vəzifələndirilən ölüm mələkləri ruhlarınızı götürər. Başqa ayətlər də var ki bu iki ayətin hər ikisiylə də ziddiyyət təşkil edər. Məsələn bu ayət: Şübhəsiz ki onların ruhunu mələklər götürər. Və yaxud da mövzumuz olan bu ayət: "Bir də görsəydin mələklər canlarını götürərkən o söyənlərin üzlərinə və arxalarına vuraraq 'Dadın yanğın əzabı' deyərlər." Bu ayətlər deyir ki ruhları mələklər götürər. Bunlarda söz mövzusu olan mələklərdir, mələk deyil. O halda bir yerdə deyir ki Allah ruhları alar, başqa bir yerdə deyir ölüm meleği[20] və başqa bir yerdə də bir qrup mələklərin bu işi etdiklərini söyləyir. Nəticədə Allahınmı, ölüm mələyininmi yoxsa bir qrup mələklərinmi bu işi etdiyi müəyyən deyil.
İmam buyurdu ki: Sən səhv edirsən. Bu üçü bir-birləriylə ziddiyyət təşkil etmir. Çünki ölüm mələyi ruhları götürürsə, bunu öz başına deyil Allahın əmriylə edir. O yalnız Allahın iradəsini tətbiq edər. Digər mələklər də ölüm mələyinin əmrlərinə itaət edər və onun ordularıdır. Ölüm mələyi Allahın əmrini onların səbəbiylə yerinə yetirər. Bunu bənzətmək istəsək -hərçənd əskik və nöqsan olacaq amma- buna bənzər ki dövlətin başında olan biri, qubernatora bir əmr verir və qubernator da bu əmri baş məmurun səbəbiylə reallaşdırır. İşdə bu iş həm baş məmura isnad edilə bilər, həm qubernatora və həm də əmri verən dövlət başındakı adama. Bir az əvvəl də dediyim kimi bu bənzətmə kamil deyil. Yəni, heç bir şey Allaha benzetilemez. Ancaq bu bir gerçəkdir ki aləmə hökm sürən bir nizam vardır; Səbəb-nəticə nizamı. Hər şey öz yerində və öz mövqesində öz işini edər və bunların hamısı da Allahın əmrini icra edərlər.
O halda, ölüm mələyi Allahın əmrinin yerinə yetirilməsi üçün mələklərdən bir qrupa əmr edər onlar da ölüm mələyinin əmriylə Allahın əmrini yerinə yetirərlər.
.



Belkede yoxdur xeberi
butun alem sevir meni
men ise o bexteveri
onun ama yoxdu xeberi
__________________
men sevirem bir neferi
onun ama yoxdu xeberi
men chekirem qem kederi
onun ama yoxdur xeberi
 
Qonaq Tarix: Cüme, 18.04.2008, 03:25 | Mesaj # 6
Polkovnik
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 295
Tərif: 5
Status: Xetden kenar
belke kimese maragli olar deye.......
Berzex ALƏMİ:
Üçüncü bir mövzu da budur ki: Quran ayətlərindən açıqca aydın olur ki hər kəsin hesabı görüləcək kiyamet aləmindən başqa bir aləm də var. Dünya ilə kiyamet arasında bir aləm var və ona da boğaz aləmi deyilir. Boğaz, divar və vasitə mənasındadır. Boğaz aləmi yəni dünya ilə axirət arasında olan bir aləm. Bu aləmdə insanlar hələ hesaba çəkilməmişkən belə bəziləri nemət içində olacaq, bəziləri də əzab ediləcəklər. İşdə buna görə də Əhl-i Beyt İmamları buyurmuşdur ki:
Məzar, ya cənnət bağçalarından bir bağçadır və yaxud da cəhənnəm çuxurlarından bir çuxurdur.
Səadət əhlinin səadəti, əzab əhlinin də əzabı ölməklə başlar. Mövzumuz olan ayət də eyni şeyə açıqlayır. Quran, səadət və əzab əhli qiyamətə qədər heç bir cəza və mükafat olmadan gözləyəcəklər demir. Quran deyir ki mələklərimiz gəlib kafirlərin ruhlarını al/götürdüyü zamanı görməlisən. Ruhlar alınacaq və bədənlər qalacaq, və bu kafirlərə əzab ediləcək. Bu əzab (boğaz aləminin əzabıdır). Bu bədən qalmayacaq amma bununla birlikdə əzab ediləcəklər. Bir də görsəydin mələklər canlarını al/götürərkən o söyənlərin üzlərinə və arxalarına vuraraq 'Dadın yanğın əzabı' deyərlər. Bu işdə sizin öz əllərinizin təqdim etdiyi üzündən və Allahın qullarına zulümkar olmadığındandır.
Bu ayət iki hissədən meydana gəlmişdir: Birinci hissə bu: " Bu işdə sizin öz əllərinizin təqdim etdiyiniz şeydir", ikinci hissə də budur: "Və şübhə yox ki Allah, qullarına zülm etməz." Əzablı əzablardan danışılınca insan dərhal bunu soruşur ki "niyə/səbəb Allah belə əzab edər? Görəsən bu -maazallah- Allah tərəfindən edilən bir zülm deyilmi?" Quran da buna daim bu cavabı verir: Bu, əllərinizlə özünüzə hazırladığınız şeydir. Yəni, bu əzab və nemətləri özünüz öz əllərinizlə əvvəldən hazırlamısınız. Allah, əsla qullarına zülm etməz. Bir çox ayətlər eyni məzmuna sahibdirlər. Quran hər şeyin ilahi iradə çərçivə daxilində reallaşdığını açıqlayır. Yəni, Quran ikitanrıcılar kimi, bəzi şeylər Allahın iradəsi daxilindədir, bəzi şeylər də Allahın iradəsi xaricindədir, demir. Quran deyir ki hər şey Allahın iradəsi daxilindədir amma hər şeyin Allahın iradəsinə isnad edilməsi səbəb və nəticə yoluyladır. İnsanın işlərinin də Allaha isnad edilməsi insanın özü, qoca və iradəsi yoluyladır



Belkede yoxdur xeberi
butun alem sevir meni
men ise o bexteveri
onun ama yoxdu xeberi
__________________
men sevirem bir neferi
onun ama yoxdu xeberi
men chekirem qem kederi
onun ama yoxdur xeberi
 
Asiye Tarix: Cüme, 18.04.2008, 14:47 | Mesaj # 7
Mayor
Qrup: VIP
Mesajlar: 149
Tərif: 12
Status: Xetden kenar

Quote (Qonaq)
. İnsanın işlərinin də Allaha isnad edilməsi insanın özü, qoca və iradəsi yoluyladır

tercumede deyesen yalnishliq olub.cumlede "qoca" sozunun evezinde "gucu" olmalidi mence
cox maraqli idi,QONAQ,TESHEKKURLER!
Allah razi olsun.


Ana rahminden geldik pazara,
Bir kefen aldik donduk mezara.
 
Qonaq Tarix: Cüme, 18.04.2008, 15:03 | Mesaj # 8
Polkovnik
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 295
Tərif: 5
Status: Xetden kenar
Asiya Xanim duz deyirsen yalnishliqlar olur.gucu evezine qoca yazilib.


Belkede yoxdur xeberi
butun alem sevir meni
men ise o bexteveri
onun ama yoxdu xeberi
__________________
men sevirem bir neferi
onun ama yoxdu xeberi
men chekirem qem kederi
onun ama yoxdur xeberi
 
411 Tarix: Çerşenbe axşamı, 22.04.2008, 11:30 | Mesaj # 9
Polkovnik
Qrup: Forum baş moder
Mesajlar: 209
Tərif: 8
Status: Xetden kenar
Qur'an: "Senden ruh haqda sorusharlar de ki, ruh menim Rebbimim emrimdendir ve elmden size az bir miqdardan bashqa bir shey verilmemishdir''.
Imam Sadiq(a)buyurub: Ruh, uzerine qalin beden geyindirilmish zerif, ince bir cisimdir.
Imam Ali(a)buyurub: Bedenin alti hali var: saglamliq, xestelik, olum, heyat, yuxu ve oyaqliq.Ruh da beledir: heyati onun elmi, olmu onun nadanligi, xesteliyi ise onun shekkidir. Saglamligi onun eminliyidir, yuxusu onun qefleti ve oyaqligi onun derrakesidir.


Live like Muhammed(s.a.a.s), fight like Ali(a), die like Hussein(a).
 
Asiye Tarix: Cüme, 02.05.2008, 22:45 | Mesaj # 10
Mayor
Qrup: VIP
Mesajlar: 149
Tərif: 12
Status: Xetden kenar
Quote (411)
Imam Sadiq(a)buyurub: Ruh, uzerine qalin beden geyindirilmish zerif, ince bir cisimdir.

Ruh cism deyil axi???
Ola biler ki tercume xetasi olsun???
Belke men basha dushmurem,aydinliq getirmeyinizi xahis edirem:(


Ana rahminden geldik pazara,
Bir kefen aldik donduk mezara.
 
411 Tarix: Bazar ertesi, 05.05.2008, 13:05 | Mesaj # 11
Polkovnik
Qrup: Forum baş moder
Mesajlar: 209
Tərif: 8
Status: Xetden kenar
Bismillah.
Asiye, beli ruh cisim deyil ola biler tercumede sehv eliyibler. Diqqetive gore chox sagol!!


Live like Muhammed(s.a.a.s), fight like Ali(a), die like Hussein(a).
 
ahlibeyt14mesum Tarix: Cüme, 05.09.2008, 00:43 | Mesaj # 12
Ali Baş Komandan
Qrup: İdareçi
Mesajlar: 414
Tərif: 2
Status: Xetden kenar
411, qardas ruh cisim deyil hemcininde havada mence beledi

Resuli ekrem (s) men size iki qiymetli ve aqir sey qoyuram. Allah kitabi ve itretim (ehlibeytim (e)). eger onlardan tutsaniz (itaet etseniz), hec zaman azmazsiniz (haqdan kenara cixmazsiniz).

Allahın Peyğəmbəri(s): «Həqiqətən mənim Əhli-Beytim sizin aranızda Nuhun gəmisi kimidir. Ona minən nicat tapar və ondan üz döndərən suda batıb boğular

İmam Əli (ə): «Öz Peyğəmbərinizin Əhli-Beytinə baxın, onların yolu ilə gedin və arxalarınca hərəkət edin. Çünki onlar sizi heç vaxt doğru yoldan azdırmaz və heç bir həlakətə salmazlar. Əgər onlar otursalar, siz də oturun və dursalar siz də durun

İmam Əli (ə): «Həqiqətən imamlar Allah tərəfindən insanların işlərini idarə edənlər və Onun bəndələri barəsində (əmrlərinin) icraçılarıdır. Cənnətə onları tanıyan və onların da tanıdıqları kəslərdən başqa heç kəs daxil olmaz və Cəhənnəmə yalnız onları inkar edən və onların da inkar etdikləri kəs daxil olar

 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: