PIRLER
|
|
muslim-selef |
Tarix: Cüme, 14.03.2008, 01:44 | Mesaj # 1 |
Qrup: Удаленные
| 115 - Hər kəs özünə doğru yol aşkar olandan sonra Peyğəmbərdən üz döndərib möminlərdən qeyrisinin yoluna uyarsa, onun istədiyi (özünün yönəldiyi) yola yönəldər və Cəhənnəmə varid edərik. Ora necə də pis yerdir. 116 - Allah Ona şərik qoşmağı əsla bağışlamaz. Bundan başqa olan günahları isə dilədiyi kimsə üçün bağışlar. Allaha şərik qoşan şəxs, şübhəsiz ki, (haqq yoldan) çox azmışdır.Добавлено (09.03.2008, 03:47) --------------------------------------------- 3 - Bil ki, xalis din (sırf ibadət, təmiz itaət) ancaq Allaha məxsusdur. Allahı qoyub (bütləri) özlərinə dost tutanlar: “Biz onlara yalnız bizi Allaha yaxınlaşdırmaq üçün ibadət edirik!” (deyirlər). Şübhəsiz ki, Allah ixtilafda olduqları məsələlər barəsində (qiyamət günü) onların arasında hökm edəcəkdir. Allah yalançı, nankor olan kimsəni doğru yola müvəffəq etməz! Добавлено (14.03.2008, 01:40) --------------------------------------------- 36 - (Ya Peyğəmbər!) Məgər Allah Öz bəndəsinə kifayət deyilmi?! Onlar (müşriklər) isə səni Ondan qeyriləri (öz bütləri, tanrıları) ilə qorxudurlar. Allahın yoldan çıxartdığı kimsəyə heç kəs yol göstərə bilməz. Добавлено (14.03.2008, 01:43) --------------------------------------------- PIRDEN QORXMAYIN ALLAHDAN QORXUN VE YALNIZ ONA IBADET EDIN ONA HEC NEYI SHERIK QOSHMAYIN Добавлено (14.03.2008, 01:44) --------------------------------------------- ZUMER..44 - De: “Bütün şəfaət yalnız Allaha məxsusdur. Göylərin və yerin hökmü Onun əlindədir. Sonra siz (qiyamət günü) Onun hüzuruna qaytarılacaqsınız!”
|
|
| |
Qonaq |
Tarix: Cüme, 14.03.2008, 07:44 | Mesaj # 2 |
Polkovnik
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 295
Tərif: 5
Status: Xetden kenar
| gozel movzudur.sabah cavab alacagsan.
Belkede yoxdur xeberi butun alem sevir meni men ise o bexteveri onun ama yoxdu xeberi __________________ men sevirem bir neferi onun ama yoxdu xeberi men chekirem qem kederi onun ama yoxdur xeberi
|
|
| |
al-shia |
Tarix: Şenbe, 15.03.2008, 10:36 | Mesaj # 3 |
Huseynli_E
Qrup: İdareçi
Mesajlar: 488
Tərif: 8
Status: Xetden kenar
| [b]muslim-selef, İmam Sadiq əleyhissalam buyurur: Hər kəs bizim özümüzə yaxşılıq etməyə qadir olmasa, əməli-saleh dostlarımıza yaxşılıq etsin və hər kəs bizi ziyarət etməyə qadir olmasa, saleh şiələrin ziyarətinə getsin. Bu halda onun üçün bizi ziyarət etmək savabı yazılacaq. Biharul-ənvar /74/354. ********** P.S: Bir də səndən xahiş edirəmki yazanda cümlələləri bir yerdə yaz.[/b]
|
|
| |
muslim-selef |
Tarix: Bazar, 16.03.2008, 02:07 | Mesaj # 4 |
Qrup: Удаленные
| bes niye onda PEYGENBER s.a.s bunu demedi , sozunden bele cixir ki o dini duz teblig etmeyib,, belke imam CEFER.r.a diri shieleri deyib,,,,,, bilirsen imam CEFER r.a babasi ?,,,, Добавлено (16.03.2008, 02:07) --------------------------------------------- kim olub ?
|
|
| |
Qonaq |
Tarix: Bazar, 16.03.2008, 06:27 | Mesaj # 5 |
Polkovnik
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 295
Tərif: 5
Status: Xetden kenar
| Code 3 - Bil ki, xalis din (sırf ibadət, təmiz itaət) ancaq Allaha məxsusdur. Allahı qoyub (bütləri) özlərinə dost tutanlar: “Biz onlara yalnız bizi Allaha yaxınlaşdırmaq üçün ibadət edirik!” (deyirlər). Şübhəsiz ki, Allah ixtilafda olduqları məsələlər barəsində (qiyamət günü) onların arasında hökm edəcəkdir. Allah yalançı, nankor olan kimsəni doğru yola müvəffəq etməz! bax ayeye diqqetle.Biz onlara yalnız bizi Allaha yaxınlaşdırmaq üçün ibadət edirik!” ne edirdiler butlere ?ibadet edirdiler. indi sennen sual olunur,ibadet nedir? meger kimse pire ibadet edir? Code 36 - (Ya Peyğəmbər!) Məgər Allah Öz bəndəsinə kifayət deyilmi?! Onlar (müşriklər) isə səni Ondan qeyriləri (öz bütləri, tanrıları) ilə qorxudurlar. Allahın yoldan çıxartdığı kimsəyə heç kəs yol göstərə bilməz. sizde meni oz tanrinizla qorxudursuz,oz butunuzki goyde oturub,o Allahinizki mehdutdu. meyer kim qorxur pirden? Code ZUMER..44 - De: “Bütün şəfaət yalnız Allaha məxsusdur. Göylərin və yerin hökmü Onun əlindədir. Sonra siz (qiyamət günü) Onun hüzuruna qaytarılacaqsınız Rəhmandan əhd almış kəslər istisna olmaqla, qalanları (kafirlər) şəfaət etməyə qadir olmazlar. (Yalnız iman gətirib yaxşı işlər görənlər qiyamət günü Rəhmanın izni ilə şəfaət etməyə layiqdirlər).
Belkede yoxdur xeberi butun alem sevir meni men ise o bexteveri onun ama yoxdu xeberi __________________ men sevirem bir neferi onun ama yoxdu xeberi men chekirem qem kederi onun ama yoxdur xeberi
|
|
| |
Abdullah |
Tarix: Bazar ertesi, 17.03.2008, 22:23 | Mesaj # 6 |
İstifadeçi
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 12
Tərif: 1
Status: Xetden kenar
| Salam aleykum.Hamimiz bilirik ki,Azerbaycan uzun iller kafir ateist SSSR-in zebti altinda olmushdur.Islamin dushmenleri oz batil eqidelerini burada da yeterince yaymish,ister tebliqat,isterse de zor gucune.bunun neticesi olaraq Vetenimizde guclu cahil cemiyyeti formalashmishdi.Amma elbette ki,Allah istediyine hidayet verir ve o vaxtlarda da saleh insanlar olmushdur.Efsuslar olsun ki,onlarin olumunden sonra cehalet ichinde olan avam azerbaycanlilar hemen saleh bendelerin qebrlerini ziyaretgaha dondermish,ora gedib Allaha deyil,mehs hemen olen shexslere dua etmish,onlara qurban kesmish ve s.kufrlere girmishler. AlhamduLillah son illerde Azerbaycan cemiyyeti,esasen de gencler,bu primitiv ve hech bir mentiqe siqmayan kufrden yeterince yuzaqlashmishdi.Lakin efsuslar olsun ki,hele de cehalet uzunden bu kufrde olanlar da yeterincedi. BIz bilirik ki,qebrleri yalniz olumumuzu yada salmaqchun ziyaret etmek caizdir.Amma esla ora gedib,qebrlerin bashina firlanmaq,dashi,aqaci qucaqlayib,yalamaq ve s.axmaqliqlari etmek!.. Ey azeri xalqi!Cehaletden chekinin ve VAHIDe ibadete donun!Allah bizi hidayet tapmish ve nicata chatacaq qovmlerden etsin.Amin!
alhamduLillah!
|
|
| |
seyyid |
Tarix: Çerşenbe axşamı, 18.03.2008, 02:09 | Mesaj # 7 |
İstifadeçi
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 8
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| Abdullah, sen vehabisen ? pire ketmek olar hemde halaldi orda gedib qurban kesmek olar kim deyib ki olmaz deli olmusuz ? biz ele gozumuzu achib bele gormushuk bizim babamizin babasida sssr de yashamayib ki , onlar bunu halal gorubse demeli halaldi hemde sheyximiz HACI ALLAH SHUKUR PASHAZADE cenablari buna icaze verir , sen indisheyxul islamdan cox bileceksen ?
YA ALI
|
|
| |
Abdullah |
Tarix: Çerşenbe, 19.03.2008, 02:55 | Mesaj # 8 |
İstifadeçi
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 12
Tərif: 1
Status: Xetden kenar
| Quote (seyyid) Abdullah, sen vehabisen ? Xeyr! Quote (seyyid) deli olmusuz ? deli olmamishamsozlerinize fikir verin,zehmet olmasa. Quote (seyyid) biz ele gozumuzu achib bele gormushuk bizim babamizin babasida sssr de yashamayib ki , onlar bunu halal gorubse demeli halaldi En boyuk problemlerden biri de ata-baba sohbetidi,ister indi,isterse de o vaxt.Yadiniza salim ki,Muhammed Peyghemberin(s.a.s) dovrunde de mushrikler deyirdiler:"Biz ata-babamizin yolundanmi donek?"Birde bir sheyi unutmayin ki,Azerbaycan 7-ci esrecen,yeni erebler bura Islami getirenecen,oda sitayish edibler.Sizce biz de bele etmeliyik? Quote (seyyid) sen indisheyxul islamdan cox bileceksen ? xeyr,men sheyxden chox bilmirem. Elaveye ehtiyac var?
alhamduLillah!
|
|
| |
seyyid |
Tarix: Çerşenbe axşamı, 25.03.2008, 23:47 | Mesaj # 9 |
İstifadeçi
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 8
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| INDI BILDIM KI SEN RAFASAN YADA VOVA Добавлено (25.03.2008, 23:47) --------------------------------------------- Qonaq, Bismilləhir-rahmənir-rahim Şeyx Saleh əl-Fövzanın “Tövhid” kitabından seçmələr: Günümüzdə edilən və heç bir əsası olmayan ibadətlər Bunlardan bəziləri aşağıdakılardır: 1) Namaz qılarkən açıqca niyyət etmək. Məsələn: "(Allah rzası üçün) filan namazı qılmağa niyyət etdim" demək bidətdir. Çünki açıqca niyyət etmək Peyğəmbərin (s.ə.s) sünnətindən deyildir. Allah bu barədə belə buyurur: (Ya Peyğəmbər! Bu bədəvilərə) de: “Siz dininizi (həqiqi müsəlman olduğunuzu) Allahamı öyrədirsiniz?” Halbuki Allah göylərdə və yerdə nə varsa, (hamısını) bilir. Allah hər şeyi biləndir! 2) Fərz namazından sonra toplaşıb təsbih etmək. Lakin caiz olan odur ki, hər kəs təsbihləri tək başına etməlidir. 3) Bəzi münasibətlərdə, duadan sonra və yaxud da ölünün ardınca Fatihə surəsinin oxunmasını istəmək. 4) Ölünün arxasından yas mərasimi etmək, yemək hazırlamaq, taziyə olduğunu və ya bunun ölüyə fayda verdiğini iddia edib pul qarşılığında Qurani Kərim oxuyan kimsələr tutmaq, bütün bunlar bidətdir. 5) İsra və Merac gecəsini, Peyğəmbərin doğum gününü, hicrəti bayram etməyin dində heç bir əsli yoxdur. 6) Rəcəb ayında bu aya xas qılmaqla (yəni, bu ayda xüsusi ibadətlər keçirməklə) Rəcəbiyə ümrəsi, nafilə namaz və oruc kimi ibadətlər etmək. Ümrə etmək, oruc tutmaq, namaz qılmaq, ibadət məqsədilə qurban kəsmək baxımından bu ayın digər aylardan heç bir ayrı özəlliyi yoxdur. 7) Təsəvvüfçülərin etdikləri dua və zikrlərin hər növü bidət və dinə sonradan gətirilən yeniliklərdir. Bu dua və zikrlər caiz olan dua və zikrlərdən görünüş və edildiyi vaxt etibarilə tamamən fərqlidir. 8) Şaban ayının 15-i gecəsini ibadət etməklə, gündüzü isə oruc tutmaqla onu xüsusiləşdirmək. Halbuki Peyğəmbərdən (s.ə.s) bu barədə ona xas olan heç bir şey söylənməmişdir. 9) Qəbirlərin üzərinə günbəz, qübbə kimi şeylər qurmaq və buraları namaz qılınan məscidlər halına gətirmək, bərəkət ummaq üçün buraları ziyarət etmək, qəbirlərdə yatan ölülərlə Allah Təaləyə təvəssül etmək və şirk olan başqa şeylər və qadınların qəbirləri ziyarət etmələridir. Rəsulullah (s.ə.s) qəbirləri ziyarət edən qadınlara, qəbirləri namaz qılınan məscidlər edənlərə və qəbirlərin üzərində şam yandıranlara lənət etmişdir (Əbu Davud, Cənazələr kitabı, 3236) .
YA ALI
|
|
| |
Qonaq |
Tarix: Bazar ertesi, 31.03.2008, 19:52 | Mesaj # 10 |
Polkovnik
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 295
Tərif: 5
Status: Xetden kenar
| Abdullah qardash Code Salam aleykum.1-Hamimiz bilirik ki,Azerbaycan uzun iller kafir ateist SSSR-in zebti altinda olmushdur.Islamin dushmenleri oz batil eqidelerini burada da yeterince yaymish,ister tebliqat,isterse de zor gucune.bunun neticesi olaraq Vetenimizde guclu cahil cemiyyeti formalashmishdi.Amma elbette ki,Allah istediyine hidayet verir ve o vaxtlarda da saleh insanlar olmushdur.Efsuslar olsun ki,onlarin olumunden sonra cehalet ichinde olan avam azerbaycanlilar hemen saleh bendelerin qebrlerini ziyaretgaha dondermish,ora gedib Allaha deyil,mehs hemen olen shexslere dua etmish,onlara qurban kesmish ve s.kufrlere girmishler. 2-AlhamduLillah son illerde Azerbaycan cemiyyeti,esasen de gencler,bu primitiv ve hech bir mentiqe siqmayan kufrden yeterince yuzaqlashmishdi.Lakin efsuslar olsun ki,hele de cehalet uzunden bu kufrde olanlar da yeterincedi. 3-BIz bilirik ki,qebrleri yalniz olumumuzu yada salmaqchun ziyaret etmek caizdir.Amma esla ora gedib,qebrlerin bashina firlanmaq,dashi,aqaci qucaqlayib,yalamaq ve s.axmaqliqlari etmek!.. 4-Ey azeri xalqi!Cehaletden chekinin ve VAHIDe ibadete donun!Allah bizi hidayet tapmish ve nicata chatacaq qovmlerden etsin.Amin! Aleykum salam qardash!Evvela bunu sene deyimki seyyid nikine fikir verme,o vahhabidir ve forumun klonudur,hoqqabazliq edib camati guldurur! kechek cavablara. 1-beli sssr esaretinde olmushug ve cehalet varid olub,misal goz muncugu,uzerrik ve sair,terki namazligda o cumleden,ateistlikde bashda olmagla,amma bu demek deyilki temamen meseleler onlarin tesirinden olub ve cehalet,kufrdur,lobnan,suriya irak,efqanistan,hindistan,pakisdan,ve shimali afrika olkeleri,ve bir chox devletlerde sssr tesirinde olub,bu chox yalnish fikirdir,demeli ziyaret etmek tek Azerbaycana mesxus deyil o cumleden ssrinin tesirine... bu emelin kufr olmasini subut elemelisen.men yaziram kehf suresi 11 olmalidir,yaxud 21 deqiq unutddum indi,lazim olsa taparam,mominlerin qebrinin uste mescid tikib orda Allaha ibadet elemek momin ishidirki ayede Allah bunu chatdirir bize! 2-beli son illerde islama yaxinlashma var,amma bunu vahhabi olan ushaglara ait etmek olmaz,chunki onlarin eqidesi islam deyil bashqa dindir,halal olana haram deyirler,en bashlicada eqideleri butperestlikdir.efsuslar olsunki bu cahil ushaglar bele sheyleri derk ede bilmirler,afyor mushrikler bunlara halallari haram kimi chox ustaliqla bacarirlar,chox tessuf...ve gozel bir emeli tevessulu kufr kimi gorurler,menim shexsen ureyim agriyir bele insanlara.ibnii baazin telebesi alim olan isam ehli beyt mektebini qebul eledi,ibni teymiyyeni yazdigi eserlerle sindirdi(eslinde teymiyyeni day sindirmayan qalmayib)demek istediyim budurki vahhabi alimi ehli beytchi oldu,Allah hidayet nurunu saldi qelbine,indi bu ushag mushaqlarki selefi selefi deyirler gedirler o afyorlarin arxasinca,menim onlara sualim var,bu selefchiliyi isamdan selef aliminden yaxhsimi bilirdiler? 3.siz sehv bilirsiz,olumu xatirlaqmadan bashqa sebeblerlede getmek olar,gedersen sevdiyin adami ziyaret qebrin ziyaret edersen,neceki resulullah(saas)buyurub,meni oldukden sonra ziyaret eden dirilikde ziyaret etmishdir..lazim olsa hedisi getirerem sizin sehih kitablarinizdan....beledeki qebri yalayan yoxdur,eger opmweye yalamag deyirsense onda sheyxin omer haqdada bunu denenki omer qara dahsi yalayirdi....bele axmag cumleler sozler ishletmemeye chagiriram snei,seninle muslim selefin arasinda daglar qeder ferq olduguna inaniram.ona fore istemezdimki sen onunla bir olasan... 4-Amin.birde bunu elave edim,bu aldanilmish ushaglari mende En boyuk olan Allaha ibadete chagiriram,deha goyde olan,qiyametde gorsenecek olan muqevvaya yox!Добавлено (31.03.2008, 19:50) --------------------------------------------- muslim selefi.seyyid xomeyni,nikleri ile yazan.sheytan esgeri olan shexs[/code]Qonaq, Bismilləhir-rahmənir-rahim Code Şeyx Saleh əl-Fövzanın “Tövhid” kitabından seçmələr:
Günümüzdə edilən və heç bir əsası olmayan ibadətlər
Bunlardan bəziləri aşağıdakılardır:
1) Namaz qılarkən açıqca niyyət etmək.
Məsələn: "(Allah rzası üçün) filan namazı qılmağa niyyət etdim" demək bidətdir. Çünki açıqca niyyət etmək Peyğəmbərin (s.ə.s) sünnətindən deyildir. Allah bu barədə belə buyurur: (Ya Peyğəmbər! Bu bədəvilərə) de: “Siz dininizi (həqiqi müsəlman olduğunuzu) Allahamı öyrədirsiniz?” Halbuki Allah göylərdə və yerdə nə varsa, (hamısını) bilir. Allah hər şeyi biləndir! sheyx fovzan dediyin adam butperest biridir,onun dediyi menim uchun hoccet deyil,onun sozu ozu kimi mushriklere hoccet ola biler. indi sene sualim var,bir adam varbu adam Allahi qebul edir.bunu vahhabiler nece esebleshdirdilerse,nervsinden dediki vobshe Allah yoxdur.indi buna ne deyeceysiz?Allahi qebul eden ya yox?mence qebul edersizki Allahi inkar edir,amma Allah bilirki xeyir Allahi inkar etmir.amma siz inkarchi kimi qebul edersiz ta o vaxta kimiki desinki yox Allah var,yalan demishdim.duz deyilmi?biri indi eyilib qalxir idman edir,buna deyeceysen namaz qilir?yaxud biri dieta tutur deyeceysen oruc tutur???? Code 2) Fərz namazından sonra toplaşıb təsbih etmək. Lakin caiz olan odur ki, hər kəs təsbihləri tək başına etməlidir. 3) Bəzi münasibətlərdə, duadan sonra və yaxud da ölünün ardınca Fatihə surəsinin oxunmasını istəmək. 4) Ölünün arxasından yas mərasimi etmək, yemək hazırlamaq, taziyə olduğunu və ya bunun ölüyə fayda verdiğini iddia edib pul qarşılığında Qurani Kərim oxuyan kimsələr tutmaq, bütün bunlar bidətdir. 2ci nedir men hech basha dushmedim,kimse edirmi,yaxud edirse niye olmaz,delilin var????yoxsa ele fovzan deyib deye?amma yaxshi ishleri birlikde elemeyi Allah beyenir. 3-ne vaxt yollayirsan yolla,bunu qadaga edenin bashi xerebdir,o qeder sehih hedisler var ele sizin kitablarda.bax: İbn-i Abdu Rabbih “İkd’ül Ferid” c.4, s.366; İbni Ebil Hadit "Şerhu Nehc'ül Belağa"c.1, s.356; c.3, s.258 – 1.Baskı-Mısır; İbn' ül Esir "Üsd'ül Gabe" c.1, s.134 / al-Askalani "el-İsabe fi Temyiz es-Sahabe" c.1, s.77; El-Kamil İbn’ül Esir c.3, s.302; el-Suyuti "Tarih'ül Hulefa" s.190; İbni Hacer el-Heytemi "Sevaik' ul Muhrika" s.33) Sahih-i Müslim c.2, s.360 / Sahih-i Tirmizi c.5, s.301, Hadis No: 3808) İbn-i Asakir "Tarih-i Dimaşk" c.3, s.328 Hadis No: 848; el-Münavi "Künüz el-Hakaik" s.92; ed-Ed-Deylemi "Firdevs bi-Mesur el-Hitab" c.3, s.61; Abdullah eş-Şafii “el-Menakib” s.204; el-Bedhaşi’nin “Miftah’ün Neca” s.61; Sıbt İbn-i Cevzi’nin “Tezkiret’ül Havas” s.59; Seyyid Eyyub bin Sıddık “Menâkıb-ı Çihâr Yâri Güzîn” 6. Bab, 25. Menâkıb, 26. Hadis; et-Tüsteri “İhkak’ul Hak” c.7, s.299; el-Kunduzi el-Hanefi "Yenabi'ül Mevedde" s.180)Sahih-i Müslim c.1, s.61; Sünen-i Tirmizi c.8, s.306; Sünen-i Nisai c.6, s.117; el-Hamzavi’nin “Meşarik’ul Envar” s.122 Mısır bas; el-Kunduzi el-Hanefi "Yenabi'ül Mevedde" s.55; et-Tüsteri “İhkak’ul Hak” c.7, s.209) Sahih-i Tirmizi c.5, s.306, Hadis No: 3819; Sünen-i Nisai c.8, s.117; Müsned-i Ahmet bin Hanbel c.1, s.95; Ebu Naim el-Asbahani "Hilyet'ül Evliya" c.4, s.185; el-Müttaki el-Hindi "Kenz'ul Ummal" c.2, s.598 ve “Muntahab'ul Kenz” c.5, s.30; İbn'ül Cevzi “Tezkiret'ül Huffaz” c.1, s.10; el-Heysemi "Mecma'üz Zevaid" c.9, s.133; el-Tabari "Zehair'ul----Allah resulu bir erebin qebirinin uzerinde bir kishinin Quran okuduqunu gordu ve sorushdu.Sen ne edirsen?Cavabinda Bu merhumun ruhuna Quran oxuyuram dedi.Resulullah [s] Buyurdu:Heqiqetende senin ve olenin bu ishden chox savabi olacaq.Bu en gozel hediyelerdendir her sozumu bele isbat ede bilerem ,vaxt qitdir deye ustunden kechirem 4-burdada yalan deyir,hz Hemze shehid olanda,yasda saxladilar,merasim,hele resulullah dediki yemek filan gonderin evlerine,agir olmasin aileye,gelib gedenlere versinler bu yemeklerden... Добавлено (31.03.2008, 19:52) --------------------------------------------- qalan bendlere hech cavab yazmaga deymez.muzakire olunub,her temada eyni sheyleri yazma!
Belkede yoxdur xeberi butun alem sevir meni men ise o bexteveri onun ama yoxdu xeberi __________________ men sevirem bir neferi onun ama yoxdu xeberi men chekirem qem kederi onun ama yoxdur xeberi
|
|
| |
Qonaq |
Tarix: Şenbe, 05.04.2008, 19:09 | Mesaj # 11 |
Polkovnik
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 295
Tərif: 5
Status: Xetden kenar
| .yalan deme Ayetullah Sistani ele sozde demeyib.linki vermishem get tap,istesen men alimlerinin kitablarini yukleyede bilerem bura...
Belkede yoxdur xeberi butun alem sevir meni men ise o bexteveri onun ama yoxdu xeberi __________________ men sevirem bir neferi onun ama yoxdu xeberi men chekirem qem kederi onun ama yoxdur xeberi
Mesaj
redaktə olundu al-shia - Çerşenbe, 23.04.2008, 20:04
|
|
| |
rafizi-sindiran |
Tarix: Bazar, 06.04.2008, 00:28 | Mesaj # 12 |
Qrup: Удаленные
| Qonaq, SEN COX BEDBAXT ADAMSAN ,............ mushrik burda tehqir yazmishdi sildim. http://sistani.org/html/tur/main/index.php?page=4&lang=ara&part=1 BUDA SENE DELIL
Mesaj
redaktə olundu Qonaq - Bazar, 06.04.2008, 04:53
|
|
| |
Qonaq |
Tarix: Bazar, 06.04.2008, 04:44 | Mesaj # 13 |
Polkovnik
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 295
Tərif: 5
Status: Xetden kenar
| mushrik,rafizi,vahhabi ey yalanchi mexluq! tehqirlerini saxla ezizlerine.bura mominlerde girir.ona gore silirem tehqirlerini.bedbaxt sozunu saxlayiramki bilsinlerki bedbaxt senin ozunsen.verdiyin link ishlemir. podpisini deyish dedim.kafir inadini terk ele. qaldi yazdigina,yene yehudiler kimi yalana el atmisan,abir heyan yoxdu senin?ne qeder utanmadan yalan dnaishacagsan?dushunki bura seni kimi vahhabilerde girir baxir,her defe senin yalanini uze chixardanda,ele bilirsen onlar anlamirlarki eqiden yalan uste qurulub?eslinde bu bize xeyirdir bax aga Lankarani ne deyib... m. 454- altının fiyatı, cima yaptığı zamanla fakire vermek istediği zaman farklı olursa, fakire vereceği zamanki fiyatını hesaplamalıdır. m. 455- kendi hanımıyla, hem hayızın ilk, hem ikinci ve hem de üçüncü kısmında cima ederse, her üç keffareti de yani üst üste otuz bir buçuk nohut altın vermelidir Добавлено (06.04.2008, 04:43) --------------------------------------------- Kor gozlerin gorduki keffaresi var deyir? indi oz alimlerinin fetvasina bax.... [b]Vəhhabi alimlərinin fətva verdikləri məsələlərdən biri də budur: "Gorəsən, bir səxs meyitlə, yaxud ozunun sud ana və bacisi ilə yaxinliq edərsə, belə bir kimsəyə hədd cəzasi dusurmu?" Ovzayi (vəhhabilərin boyuk alimlərindən biri) belə demisdir: "Bəli, dusur. Cunki o, olu ilə yaxinliq etmisdir. Olu ilə yaxinliq etmək isə, diri ilə yaxinliq etməkdən də cirkIndir. Gunahi da, diri ilə yaxinliq etməkdən daha artiqdir." Amma vəhhabilərin Əbu Bəkr adli alimlərindən biri belə fətva verib: "Həmin səxsə hədd vurulmaz. Cunki meyitlə yaxinliq etmək, divarla yaxinliq etmək kimi bir seydir. Belə bir yaxinliq etməyin muqabilində isə hec bir hədd cəzasi yoxdur." Habelə Əshabi-Rəy və Safeyinin fətvasina əsasən, "Bir səxs malik oldugu sud ana və bacisi ilə yaxinliq edərsə, belə bir səxsə hədd (sallaq) vurulmaz. Cunki o, oz mulkiyyətində, ixtiyarinda olan ana və bacisi ilə yaxinliq etmisdir." / "əs - Sərhul - Kəbir", Əbdurrəhman ibn Quddamə, c:10, səh:185; "əl - Iqna", Sərbini, c:2,səh:638; "Hasiyətud - Dusuqi", c:4, səh:314 /[/b] Добавлено (06.04.2008, 04:44) --------------------------------------------- birde bu temada bele shey haqda yazma,acizliyin subut olunur,temanin adi pirlerdir....ayil ay
Belkede yoxdur xeberi butun alem sevir meni men ise o bexteveri onun ama yoxdu xeberi __________________ men sevirem bir neferi onun ama yoxdu xeberi men chekirem qem kederi onun ama yoxdur xeberi
|
|
| |
Esma |
Tarix: Cüme, 18.04.2008, 20:23 | Mesaj # 14 |
Polkovnik
Qrup: Forum moderator
Mesajlar: 259
Tərif: 7
Status: Xetden kenar
| Pirlermi? hech kim meni ginamasin amma ki men hech bir piri urekle inanarag filan ziyaret etmirem/ne de chox rastlashmisham dahlari filan opurler.onu da etmirem. bilmirem geribe gelir mene.ESTEGFIRULLAH budperestlik kimi. ona gore de opub filan etmirem.amma hormetim var tebii. sadece geribe gelir.tek inanib guvendiyim UCA ALLAHdir, opullmeye laig ise yeni sohbet Mekkeden gedir.oradir.
Lullaby my Azerbaijan... Lullaby country, mother my land... Lullaby people, poor fellow my nation... Close lullaby eye, sweet sleeps you... optimist olmaq lazimdir optismist!
|
|
| |
Asiye |
Tarix: Çerşenbe, 23.04.2008, 19:00 | Mesaj # 15 |
Mayor
Qrup: VIP
Mesajlar: 149
Tərif: 12
Status: Xetden kenar
| Qebir ziyaretini bize peygemberimiz( s) buyurub.Boyuk savabi var.Qebir ziyareti bize Axireti , olumu yada salir,emellerimize diqqet etmeli oldugumuzu ,dunyanin faniliyini ve s xatirladir. Eger qebrini ziyaret etdiyimiz insan Allah dostudursa,saleh bendedirse,ovliyadirsa,din alimidirse,seyyiddirse savabi daha coxdur her halda.Pirleri de ziyaret etmek en azindan bu baximdan savabdir. Amma movzuya aid bir sualim var.Absheronda Eli ayagi piri var.Bu pirin tarixi haqqinda bilenlerden xahis edirem melumat yazsinlar. Evvelceden teshekkur edirem.
Ana rahminden geldik pazara, Bir kefen aldik donduk mezara.
|
|
| |
al-shia |
Tarix: Çerşenbe, 23.04.2008, 20:10 | Mesaj # 16 |
Huseynli_E
Qrup: İdareçi
Mesajlar: 488
Tərif: 8
Status: Xetden kenar
| Asiye, doğrusu dəqiq yerləşdiyi ünvanı söyləsəniz bəlkə axtarıb tapa bildim. Belə çətin olacaq.
|
|
| |
Asiye |
Tarix: Cüme, 25.04.2008, 16:49 | Mesaj # 17 |
Mayor
Qrup: VIP
Mesajlar: 149
Tərif: 12
Status: Xetden kenar
| Quote (al-shia) Asiye, doğrusu dəqiq yerləşdiyi ünvanı söyləsəniz bəlkə axtarıb tapa bildim. Belə çətin olacaq. Men bildiyime gore Buzovnada yerleshir.
Ana rahminden geldik pazara, Bir kefen aldik donduk mezara.
|
|
| |
ceyhun-qardash |
Tarix: Şenbe, 26.04.2008, 23:54 | Mesaj # 18 |
Serjant
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 39
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| salam aleykum, ALI /a/ ayaq izleri ne inki buzovnada hetta artyom adasinda, zirede mayak deyilen yerdede var,,,
Allah bizlərə anlaşılmazlıqa düşdüyümüz məsələlərdə bu anlaşılmazlığı Allah və Rəsuluna buraxmağımızı tövsiyə edir. «Əgər bir iş barəsində mübahisə etsəniz, Allaha və Qiyamət gününə inanırsınızsa, onu Allaha və Peyğəmbərinə həvalə edin! Bu daha xeyirli və nəticə etibarı ilə daha yaxşıdır». ( ən-Nisa 59).
|
|
| |
Qonaq |
Tarix: Bazar, 27.04.2008, 03:05 | Mesaj # 19 |
Polkovnik
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 295
Tərif: 5
Status: Xetden kenar
| mence bunlar yalandir.subut varsa yazin.tarixde hz Alinin gelishi haqda hechne yoxdur axi,men bildiyim qeder.
Belkede yoxdur xeberi butun alem sevir meni men ise o bexteveri onun ama yoxdu xeberi __________________ men sevirem bir neferi onun ama yoxdu xeberi men chekirem qem kederi onun ama yoxdur xeberi
|
|
| |
al-shia |
Tarix: Bazar, 27.04.2008, 07:08 | Mesaj # 20 |
Huseynli_E
Qrup: İdareçi
Mesajlar: 488
Tərif: 8
Status: Xetden kenar
| Elə məncədə, mən belə bir şey eşitməmişəm. Amma nəzərə alsaydıq ki, Azərbaycan Xilafətin tərkibində idi və bu zamanda Əli (əleyhissəlam) xəlifə idi onda hər şey ola bilər. Birdəki səhv etmirəmsə Naxçıvandada belə bir şey var. Amma dəqiq bilmirəm Peyğəmbərin (saa) vaxtında olub ya digər 3 "xəlifə"nin. Hər halda tarixi araşdırmaq lazımdır. Добавлено (27.04.2008, 07:08) --------------------------------------------- Tarixden heç ne eşitmemişem-red
|
|
| |
Sunnu |
Tarix: Çerşenbe, 30.04.2008, 19:52 | Mesaj # 21 |
Serjant
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 26
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| Esma mekkeni(yeqinki kebeni nezerde tutursan)butperestlik olmur amma resulullahin qebrini sevgiden opende butpereslik olur?bu hardan chixdi? opmek opduyunun Allahligina inanmag demekdir? P.S.sen opme amma bele sheyler dnaishma,yeni hansisa agilsizin oxshatmasini sende deme,delil var mentiq var.. bir bax hele gor sehabe neynirdi... Davud ibn Əbu Saleh deyir: «Bir gün Mərvan ibn Həkəm məscidə daxil olub bir nəfərin üzünü Peyğəmbərin (s) qəbrinə qoyduğunu müşahidə etdi. Mərvan onun boynundan yapışaraq: «Nə etdiyini bilirsənmi?» - deyə səsləndi. Məlum şəxs üzünü Mərvana çevirib dedi (yalnız bu zaman onun Əbu Əyyub Ənsari olduğu məlum oldu): «Bəli, mən daşın yanına yox, Peyğəmbərin (s) yanına gəlmişəm. Peyğəmbərdən (s) eşitmişəm ki: «Dinə din əhli rəhbərlik etdiyi zaman onun üçün ağlamayın. Dinə din əhli olmayanlar rəhbərlik etdiyi zaman ağlayın» «Müstədrəki-Hakim», c. 4, səh. 506, hədis 857; «Vəfaül-vəfa», c. 4, səh. 1404; «Müsnədi-Əhməd», c. 5
|
|
| |
ceyhun-qardash |
Tarix: Cüme axşamı, 01.05.2008, 00:32 | Mesaj # 22 |
Serjant
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 39
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| Qonaq, salam aleykum menede hz ALI barede AZERBAYCAN istesali olan senedli filimi baxmisham burda deyilir ki ayaq izleri bir neche yerde var !! SPACE tv de baaxmiwam Добавлено (01.05.2008, 00:32) --------------------------------------------- Sunnu, salam aleykum indi demek isteyirsen ki mekkede din ehli deyil ve gedib qebiri qucaqlayib opmek lazimdi ? eger din ehli deyilde subutun nedi ?
Allah bizlərə anlaşılmazlıqa düşdüyümüz məsələlərdə bu anlaşılmazlığı Allah və Rəsuluna buraxmağımızı tövsiyə edir. «Əgər bir iş barəsində mübahisə etsəniz, Allaha və Qiyamət gününə inanırsınızsa, onu Allaha və Peyğəmbərinə həvalə edin! Bu daha xeyirli və nəticə etibarı ilə daha yaxşıdır». ( ən-Nisa 59).
|
|
| |
Sunnu |
Tarix: Cüme axşamı, 01.05.2008, 16:19 | Mesaj # 23 |
Serjant
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 26
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| meshedi-Araz Aleykessalam.space tv delil deyil,ona qalsa,kechmish tagut heci idiki :)))) demek isteyiremki kimse mehebbetinden qurani opur,kimse kebeni opur kimse resulullahin qebrini opur bu shirk deyil.qara dahsida opurler hetta mekkadeki muselman olmayan vahhabi camati.. P.S bu sohbeti salib arani qatmag lazim deyil,burda hami bilirki kim nedir,ona gore yersiz sual verme!Добавлено (01.05.2008, 16:19) --------------------------------------------- meshedi-Arazvahabiler haqda bu linki ach,5 dene kitab var istesen yukleyede bilersen,istemesende elece oxuyarsan,neyse bu forumu vahhabilerin adi ve sozu ile lekelemek istemirik.buyur linki: http://al-shia.com/html/azr/lib/index.htm
|
|
| |
411 |
Tarix: Cüme axşamı, 01.05.2008, 16:28 | Mesaj # 24 |
Polkovnik
Qrup: Forum baş moder
Mesajlar: 209
Tərif: 8
Status: Xetden kenar
| Bismillah. Beli Sunnu qardash bu saytda (www.al-shia.com) vehabiliye aid gozel kitablar var. Hamiya meslehet gorurem.
Live like Muhammed(s.a.a.s), fight like Ali(a), die like Hussein(a).
|
|
| |
ceyhun-qardash |
Tarix: Cüme, 02.05.2008, 00:36 | Mesaj # 25 |
Serjant
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 39
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| Sunnu, hech henanin yeridi seninle hec vehabiden danishan oldu ? Добавлено (02.05.2008, 00:32) ---------------------------------------------
Quote (Sunnu) P.S bu sohbeti salib arani qatmag lazim deyil,burda hami bilirki kim nedir,ona gore yersiz sual verme! sene hec vahabiden soz deyen oldu ? fitne salama yersiz sozlerinle bu sene aiddiДобавлено (02.05.2008, 00:33) ---------------------------------------------
Quote (Sunnu) hetta mekkadeki muselman olmayan vahhabi camati.. mekkeni vehabi qorumur ALLAH qoruyur ,, sozlerine diqqet etsen yaxshi olar !!!Добавлено (02.05.2008, 00:36) ---------------------------------------------
Quote (Sunnu) Bismillah.Beli Sunnu qardash bu saytda (www.al-shia.com) vehabiliye aid gozel kitablar var. Hamiya meslehet gorurem. bes nesraniliye yahudiliye aid bir shey var ? ne vaxtacan muselmanlari arashdiracayiq ? massonlardanda danishaq belke ele bu hamimiza aiddi ,
Allah bizlərə anlaşılmazlıqa düşdüyümüz məsələlərdə bu anlaşılmazlığı Allah və Rəsuluna buraxmağımızı tövsiyə edir. «Əgər bir iş barəsində mübahisə etsəniz, Allaha və Qiyamət gününə inanırsınızsa, onu Allaha və Peyğəmbərinə həvalə edin! Bu daha xeyirli və nəticə etibarı ilə daha yaxşıdır». ( ən-Nisa 59).
|
|
| |
Sunnu |
Tarix: Cüme, 02.05.2008, 01:03 | Mesaj # 26 |
Serjant
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 26
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| meshedi-Araz neysede "meshedi" uzatma senin bu cumlen biz dediyimizi tesdiqleyir... Quote meshedi-Araz ne vaxtacan muselmanlari arashdiracayiq ? burda ushag yoxdur.bashqa sozlerine cavab vermeye luzum gormurem..
Mesaj
redaktə olundu Sunnu - Cüme, 02.05.2008, 01:04
|
|
| |
ceyhun-qardash |
Tarix: Cüme, 02.05.2008, 01:04 | Mesaj # 27 |
Serjant
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 39
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| Quote (Sunnu) burda ushag yoxdur.bashqa sozlerine cavab vermeye luzum gormurem.. estafirillah men hec kese ushaq demirem , 1 deki aqil yashda deyil bashdadi :)))
Allah bizlərə anlaşılmazlıqa düşdüyümüz məsələlərdə bu anlaşılmazlığı Allah və Rəsuluna buraxmağımızı tövsiyə edir. «Əgər bir iş barəsində mübahisə etsəniz, Allaha və Qiyamət gününə inanırsınızsa, onu Allaha və Peyğəmbərinə həvalə edin! Bu daha xeyirli və nəticə etibarı ilə daha yaxşıdır». ( ən-Nisa 59).
|
|
| |
Asiye |
Tarix: Cüme, 02.05.2008, 14:42 | Mesaj # 28 |
Mayor
Qrup: VIP
Mesajlar: 149
Tərif: 12
Status: Xetden kenar
| Movzu yaddan chixib.....
Ana rahminden geldik pazara, Bir kefen aldik donduk mezara.
|
|
| |
al-shia |
Tarix: Cüme, 02.05.2008, 15:13 | Mesaj # 29 |
Huseynli_E
Qrup: İdareçi
Mesajlar: 488
Tərif: 8
Status: Xetden kenar
| Sunnu, meshedi-Araz, mövzudan kənara çıxdığınıza görə hər birinizə 20% reytinq. Qaydalar Burada mövzu məlumdur və bu mövzu barədə danışaq. Digər mövzuları digər yerlərdə açıb müzakirə aparın... əgər mövzuya aid olmayan ismarıclar yazmaq istəsəniz girin FLOODXANA ya orada olar! Qaydanın "2.g" maddəsi pozulub.
|
|
| |
Qonaq |
Tarix: Cüme, 02.05.2008, 19:15 | Mesaj # 30 |
Polkovnik
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 295
Tərif: 5
Status: Xetden kenar
| meshedi-Araz 1- deki her yazi yazan agillidir demek deyil kechek movzuya: ''Sehihi Müslüm'' c. 3 ve ''Qezali Exbarul-uyun'' c. 1 kitablarında Hezret Peyğember(s)-den bele neql olunur: ''Her kes menim qebrimi ziyaret etse menim şefaetim ona vacib olar. ''Müsnedi Ebu Davud'' 1-ci c. seh. 12-de Peyğember(s)-den neql edilerek yazılır ki, Peyğember(s) buyurdu: ''Her kes menim vefatımdan sonra Hecce gele ve menim qebrimi ziyaret etmeye, elbette ki, mene cefa etmiş olar.'' ''Her kes menim vefatımdan sonra meni ziyaret etse, sanki meni dirilikde ziyaret etmişdir.''
Belkede yoxdur xeberi butun alem sevir meni men ise o bexteveri onun ama yoxdu xeberi __________________ men sevirem bir neferi onun ama yoxdu xeberi men chekirem qem kederi onun ama yoxdur xeberi
|
|
| |
ceyhun-qardash |
Tarix: Şenbe, 03.05.2008, 22:18 | Mesaj # 31 |
Serjant
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 39
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| SALAM ALEYKUM ,, bele bir hedis yoxdu bu qurana ziddir islam peygenberi s.a.s ele insanlari shirkden ve qebirleri ilahlishdirmekden ve ya qebirden nese istemekden chekindirib ve qadaqan edib ,, bu quranada ziddi ,, peugenber .s.a.s bir neche hedislerde buyurub gedin qebirsanliqa axiretinizi yada salmaq uchun ve soyleyib evveler qadaqan etmishdim indi emr edirem ,,, qebirlerden ne ise istemek ve ya vaiste qoshub ALLAHDAN istemek shirkdi ,,
Allah bizlərə anlaşılmazlıqa düşdüyümüz məsələlərdə bu anlaşılmazlığı Allah və Rəsuluna buraxmağımızı tövsiyə edir. «Əgər bir iş barəsində mübahisə etsəniz, Allaha və Qiyamət gününə inanırsınızsa, onu Allaha və Peyğəmbərinə həvalə edin! Bu daha xeyirli və nəticə etibarı ilə daha yaxşıdır». ( ən-Nisa 59).
|
|
| |
411 |
Tarix: Bazar ertesi, 05.05.2008, 10:58 | Mesaj # 32 |
Polkovnik
Qrup: Forum baş moder
Mesajlar: 209
Tərif: 8
Status: Xetden kenar
| Meshedi Araz,(eger bu ad sene yarashirsa?)--- Teze-teze ozvu shie kimi gosterdin, indi kechirsen vahabilerin eqidesine? Qebrden hech kim hech ne istemir? Tevesull sozunun menasini oyren sonra fikrivi yaz!!!Meselen; Men gedirem Mir Movsum aganin ziyaretine, men gedib ondan bir shey istemirem ki, Meselen: Dua eliyirem qebrin yaninda: " Ya Rebbim Mir Movsum agaya xatir yolunu azmishlari hidayet ele, Ya Rebbel Alemin". Ilahi Amin.
Live like Muhammed(s.a.a.s), fight like Ali(a), die like Hussein(a).
|
|
| |
Sunnu |
Tarix: Bazar ertesi, 05.05.2008, 16:45 | Mesaj # 33 |
Serjant
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 26
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| meshedi-Araz Quote SALAM ALEYKUM ,, bele bir hedis yoxdu bu qurana ziddir Aleykum salam. hedis var,quranada zidd deyil.subut ede bilersenki qurana ziddir? bu fitne toxumu sepmek deyilmi? Quote peygenberi s.a.s ele insanlari shirkden ve qebirleri ilahlishdirmekden biz beyem deyirikki shirkden chekindirmeyib? shirk nedir bilirsen? kim qebri ilahlashdirir? ilah nedir bilirsenmi? bilmediyini hech muselman dnaisharmi? Quote ya qebirden nese istemekden chekindirib ve qadaqan edib kim qebrden ne isteyirki? birdeki mermerden nese istemeyin shirk oldugunu subut ele,ok? P.S men demirem mermerden nese istemek duzdu.batildir,amma shirk oldugunu qebul etmitrem.Quote qebirlerden ne ise istemek ve ya vaiste qoshub ALLAHDAN istemek shirkdi vahhabiler kimi havadan dansihma,havadan dnaishib,muselmanlara sherr atma meshedi.axi deyirsen muselmanam,musemanda hech bu cur hereket eder? eslinde bu sohbetler evvelde olub,sen axirinci adamsanki bu barede sohbet olacag yeqinki,birde yeni her gelen aglini inkar edib,agzina geleni dansihasi deyilki...
|
|
| |
Esdem |
Tarix: Bazar ertesi, 05.05.2008, 17:05 | Mesaj # 34 |
Leytenant
Qrup: VIP
Mesajlar: 94
Tərif: 7
Status: Xetden kenar
| Salam aleykum Qəbirləri ziyarət etmək ilk növbədə tərbiyəvi əhəmiyyət daşıyır. Kimliyindən asılı olmayaraq, kasıb, varlı, güclü, gücsüz, qəbirləri ziyarət etdikdə ölümünü düşünür, beləcə dünyaya bağlılığı azalır. Peyğəmbəriniz: (s.a.s) "Qəbirləri ziyarət edin, çünki bu, sizlərə axirəti xatırladır" demişdir. Sadece o qebirleri ziyaret edib, o insanlarin gorduyu ishleri anmaq, imani artirmaq, onlara Allahdan rehmet dilemek lazimdir. Ziyaret yerlerinde de uyuyan insanlar Allah taalanın sevimli resulları,imamları, övliyalarıdır. Oranı ziyaret eden şexsler de ehtiram olaraq ora gedir. Bunun da dini, eqli baxımdan heç bir irad yoxdur inşallah. Sadece onlardan konkret istəklər olunmamalıdır. Amma pirlere gedenlerin bezileri sehv edirler. O sehvlikleri de sizler bilirsiz. Onlara pirlerin sitayish yeri olmadigini, bir vesile kimi istifade ede bileceklerini anlatmaq lazimdir. İnşallah Doğrusunu Allah Teala bilir.
HICBIR GÖNÜLE ONUN KAPILARINI KIRARAK GIRME! GIRILMEZ!!!
|
|
| |
Sunnu |
Tarix: Bazar ertesi, 05.05.2008, 18:00 | Mesaj # 35 |
Serjant
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 26
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| Esdem Quote [color=purple]Sadece onlardan konkret istəklər olunmamalıdır. Amma pirlere gedenlerin bezileri sehv edirler. O sehvlikleri de sizler bilirsiz. Onlara pirlerin sitayish yeri olmadigini[/color] 1-Resullullahin(saas) ziyaretine gedib,ondan istesenki Allah meni bagishlamaisni iste,ve yaxud diger istek.niye olmamalidirki? 3-sitayishi nezerde tutursansa.subut eleki kimse pire sitayish edir.sitayish nedirki?hansi shertler lazimdirki,sitayish etdiyi biline?o shertleri denen mende baxim gorum kim sitayish edir. Quote bir vesile kimi istifade ede bileceklerini anlatmaq lazimdir. İnşallah ele gedenler Vesile uchun gedir...
|
|
| |
Esdem |
Tarix: Bazar ertesi, 05.05.2008, 18:59 | Mesaj # 36 |
Leytenant
Qrup: VIP
Mesajlar: 94
Tərif: 7
Status: Xetden kenar
| Sunnu qardash Men yazmisham ki, "Onlara pirlerin sitayish yeri olmadigini, bir vesile kimi istifade ede bileceklerini anlatmaq lazimdir". Konkret istekler deyende demek istedim ki yani bir basha olmaz, vesileci kimi dua etmek olar. Rasulallahin (s.a.s) ziyaretine gedib dua ede bilerem ki "Ya Rabbim Qiyamet gunu bagishlanmam ucun Rasulallahin shefaetini nesib et." Sen dediyin kimi de munasib dille demek olar inshallah. =) Axi senin niyyetin bellidir. Eger gedib isteklerini birbasha orda uyuyan evliyadan isteyirlerse olmaz. Amma bunu bilmemezlikden edirler. mes. bir cox inanclari olur. Amma orda yatan adamin hormetine Allahdan istemek olar inshallah. Sitayish etmek ucun de inanmalisan ki O seni yaradib, ne istediyini yerine getire bilecek bir İlahdir O. Bu shertler lazimdir. İnshallah sen dediyin kimi olsun. Hami vesile ucun getsin. Amin.
HICBIR GÖNÜLE ONUN KAPILARINI KIRARAK GIRME! GIRILMEZ!!!
|
|
| |
Sunnu |
Tarix: Bazar ertesi, 05.05.2008, 19:48 | Mesaj # 37 |
Serjant
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 26
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| Esdem baci.bir bashada istemek olar...amma baxir ne isteyirsen,misal uchun hech Allahdanda her shey istemirik,istemeyimiz duz olmaz,o cumledende,hemin evliyadan istemek...bir sozle baxir kimden ne isteyirsen...lap daje,hech orda yatan evliyanin ruhu olmasin,hemin mermerden istesende,yaxud mehledeki dashdanda istesen,shirk olmur,batil emel olur... shirk sohbetini basha dushemeden,chox asandliqla muselmana mushrik deyen cahillerin fesadinin neticeleridir bele fikirler P.S shirk nedir,eqide bolmunde olmalidir mence tema,orda davam ede bilerik istesen.
Mesaj
redaktə olundu Sunnu - Bazar ertesi, 05.05.2008, 19:51
|
|
| |
ceyhun-qardash |
Tarix: Şenbe, 10.05.2008, 01:19 | Mesaj # 38 |
Serjant
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 39
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| Sunnu, Övliylardan, seyyidlərdən kömək istəməyin hökmü Məqsədimiz övliyalar (Allahın dostları), seyyidlər (Peyğəmbərin sallallahu aleyhi və səlləm nəslindən gələn insanlar. Seyyid sözünün lüğəti mənası: cənab deməkdir. Seyyidlərə sədəqə almaq haramdır.) haqqında məlumat vermək, onlara təvəkkül etmək, onlardan kömək istəmək, onlara ibadət (Allah təalanın sevdiyi və razı qaldığı zahir (namaz, həcc, qurban... və.s) və batin (iman, niyyət, təvəkkül, ixlas və.s) söz və əməllər) etmək (dua, nəzir, şəfaət, and içmək və s. Allahın qadir olduğu şeyləri və Allaha aid olan işləri-övlad vermək, ruzi, bağışlanma istəmək və s.) və bu əməli etməyin təhlükəli olmasını sizlərə Quran və Peyğəmbərin sallallahu aleyhi və səlləm səhih hədislərinə əsaslanaraq sübut və dəlillərlə bəsirət üzrə açıqlamaqdır. Övliyalar - möminlər, rəsullar, onlara yaxşı işlərdə tabe olanlar, təqva əhli, iman əhlidirlər. Onlar Allaha və rəsuluna itaət edirlər, ona asi olmaqdan daima qorxurlar. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm övliyaların seyyidlərin başda gələnidir. Həzrət Əli Allah ondan razı olsun, onun övladları İmam Huseyin və İmam Həsən Allah onların hər ikisindən də razı olsun Cənnət gənclərinin Seyyidləri (Başçıları) Allah təalanın övliyalarıdır. Ərəb, qeyri-ərəb, ağ-qara, varlı-kasıb, hakim-məhkum, qadın-kişi olsun, fərq etməz, Allahdan lazımınca qorxan kəslər övliyadırlar (Allahın dostlarıdırar). Buna dəlil Allah təalanın bu sözüdür: “Bilin ki, Allahın dostlarının heç bir qorxusu yoxdur və onlar qəm-qüssə görməzlər. O kəslər ki, iman gətirmiş və pis əməllərdən çəkinmişlər”. (Yunus, 62-63). Onlar elə kəslərdirlər ki, Allaha və rəsuluna itaət edirlər, Onun qəzəbinə gəlməkdən, Onu qəzəbləndirməkdən qorxurlar, Allahın haqqını (İbadəti yalnız ona etmək) verirlər, Allah təalanın qadağan etdiyi şeylərdən çəkinirlər. Məhz onlar Allahın dostlarıdırlar. Allah təala onları bu ayədə xatırladır:“Allahın dostları (övliyaları) yalnız Allahdan qorxub pis əməllərdən çəkinənlərdir”. (Ənfəl, 34) Peyğəmbərin sallallahu aleyhi və səlləm səhabələri nəbilərdən sonra insanların Allahdan ən çox qorxanları olmasına baxmayaraq, onların əksəriyyətindən bu gün insanların kəramət adına yalandan uydurduqları xurafatlar meydana çıxmamışdır, halbuki onlar insanlar içərisində Allaha iman, təqva, Allahı və dinini tanımaq baxımından ən güclüləri idi. Allah subhanahu və təala buyurur: “(Mələklər), Ondan qabaq söz danışmaz, yalnız Onun əmri ilə iş görərlər. (Allah) onların öndəkilərini də, (nə etdiklərini və nə edəcəklərini də) bilir. Onlar yalnız Allahın razı olduğu (izn verdiyi) kəslərdən ötrü şəfaət edə bilər və Onun heybətindən qorxarlar”. (Ənbiya, 29). Heç kəsin rəsullara, mələklərə, övliyalara və başqalarına ibadət etməsi caiz deyildir. Allahdan başqasına qurban kəsmək, xəstəlikdən şəfa tapmaq üçün onlardan şəfa istəmək, düşmənlərə qarşı yardım istəmək və s. digər ibadət növlərini Allahdan başqasına aid etmək Allah təalanın Qurani Kərimdə buyurduğu ayəsinə görə haramdır. Allah təala buyurur: “(Şübhəsiz ki,) bütün məscidlər Allaha məxsusdur, Allahdan başqa heç kəsə ibadət (dua) etməyin”. (Cin, 18). Həmçinin Allah təala buyurur: “Rəbbin yalnız Ona ibadət etməyi buyurmuşdur. (İsra, 23). Digər ayədə buyurur: “Halbuki onlara əmr edilmişdir ki, Allaha dini yalnız Ona məxsus edərək, batildən haqqa (islama) dönərək ibadət etsinlər” (Bəyyinə, 5). Bu mənada ayələr Qurani Kərimdə çoxdur. Həmçinin övliyaların qəbirləri ətrafında tavaf etmək (fırlanmaq) də haramdır. Çünki tavaf yalnız Allahın evinin Şərəfli Kəbənin ətrafında edilmək üçündür. Digərlərinin ətrafında etmək haramdır. Kim qəbrin ətrafında qəbir sahibinə yaxınlaşmaq üçün tavaf edərsə, namaz, qurban, istiğasə (kömək istəmək) ibadətlərində olduğu kimi artıq Allaha şirk qoşmuş olur. Allah təala buyurur: “De: Mənim namazım da, qurbanım (ibadətim) da, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi olan Allah üçündür. Onun heç bir şəriki yoxdur. Mənə belə buyurulmuşdur və mən ilk müsəlmanam”. (Ənam, 162) Lakin sağ, mövcud (qeybdə olmayan) insandan qadir olduğu şeydə kömək istəmək şirk deyildir. Əksinə bu caizdir. Allah təala buyurur: “Musanın adamlarından olan kəs düşməninə qarşı ondan imdad istədi”. (Qasas, 28-15). Allah təalanın ümumi sözündə: “Yaxşılıq etməkdə və pis əməllərdən çəkinməkdə əlbir olun”. (Maidə, 2). Həmçinin Rəsulullah sallallahu aleyhi və səlləm buyurur: “Qul qardaşına (müsəlman) kömək etdiyi müddətcə Allah da onun köməyindədir”. (Səhih Buxari, 2699). Bu mənada ayə və hədislər çoxdur. Bu məsələdə müsəlmanlar arasında icma vardır. Müvəffəqiyyət Allahdandır. Həmçinin kömək qeyrilərindən deyil (mələklər , rəsullar, övliyalar, seyyidlər , qəbir sahibləri və s.) yalnız Allahdandır. Buna dəlil Qurani Kərim, Allahın sözüdür: “Kömək ancaq yenilməz qüvvət, hikmət sahibi olan Allahdandır”. (Ali İmran, 126). Həmçinin Allah təala buyurur: “Əgər Allah sizə yardım edərsə,heç kəs sizə qalib gələ bilməz. Yox, əgər sizi zəlil edərsə, Ondan sonra kim sizə kömək edə bilər?” (Ali İmran, 160) Qurani Kərimin ayələrindən göründüyü kimi Allah təala insanları yalnız Ona ibadət etmək üçün yaratmış, rəsulları və kitabları bunu bəyan etmək üçün göndərmişdir. Allah təala buyurur: (Zariyat, 56) Bu mənada ayələr və hədislər çoxdur.
Добавлено (10.05.2008, 01:17) ---------------------------------------------
Şübhəsiz ki, dua ibadətin ən mühüm növlərindəndir. Allah təala bunu vacib etmiş və ixlasla (yalnız ona) dua etməyi əmr etmişdir: “(Şübhəsiz ki,) bütün məscidlər Allaha məxsusdur, Allahdan başqa heç kəsə ibadət (dua) etməyin”. (Cin, 18). Bu bütün məxluqata peyğəmbərlərə, övliyalara, seyyidlərə və digərlərinə də aiddir. Allah təala buyurur: “Allahdan başqa sənə nə bir xeyir, nə də zərər verə bilən şeylərə (ilaha (ibadət olunan, bütlərə) ibadə etmə”. (Yunus, 106). Məlumdur ki, Allah təala peyğəmbərimiz Muhəmmədi sallallahu aleyhi və səlləm artıq şirkdən qorumuşdur və ayədən məqsəd digərlərini bu əməllərdən çəkindirməkdir. Sonra Allah təala ayənin ardınca peyğəmbərə müraciət edərək buyurur: “Əgər belə etsən, şübhəsiz ki, özünə zülm edənlərdən olarsan” -deyə buyurmuşdur. Əgər Adəm övladının Seyyidi Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm Allahdan başqasına dua etdiyi təqdirdə Allah təala onu zalım adlandırırsa, o halda başqası necə!!! Zülm isə şirk sayılır. Allah təala buyurur: “Doğurdan da Allaha şərik qoşmaq böyük zülmdür! (Ağır günahdır)”. (Loğman, 13). Bu və digər ayələrdən məlum olur ki, Allahdan başqasına mələklərə, peyğəmbərlərə, seyyidlərə, övliyalara, ölülərə, ağaclara, bütlərə və digərlərinə dua etmək Allaha şərik qoşmaqdır. Bu isə Allah təalanın qulları Özünə ibadət etmək üçün yaratdığı məqsədə qarşıdır. Lə iləhə illəllahın mənası-Allahdan başqa ibadətə haqqı olan məbud yoxdur deməkdir. Lə iləhə-deyərkən insan Allahdan başqa bütün ibadətləri inkar edir və illəllah (yalnız Allaha) deyərkən isə ibadətlərin yalnız Allah üçün olduğunu təsdiq edir. Allah təala buyurur: “Bu belədir. Çünki Allah haqq, (müşriklərin) Ondan başqa ibadət etdikləri (bütün ilahlar) isə batildir”. (Həcc, 62). Başqa ayədə buyurur: “(Ya Rəsulum!) Sənə və səndən əvvəlkilərə belə vəhy olunmuşdur: Əgər Allaha şərik qoşsan, bütün əməllərin puça çıxacaq və mütləq ziyan çəkənlərdən olacaqsan! Xeyir, yalnız Allaha ibadət et və Onun (nemətlərinə) şükr edənlərdən ol.” (Zumər, 65-66) İslam dini iki böyük əsasa dayanır: Birincisi: İbadəti yalnız Allaha etmək. İkincisi: İbadəti yalnız Peyğəmbərin sallallahu aleyhi və səlləm şəriəti üzrə buyurduğu kimi yerinə yetirmək. Bu da kəlimeyi şəhadətin mənasıdır. Kim peyğəmbərlərə, mələklərə, övliyalara, seyyidlərə, bütlərə, ağaclara, dağlara, daşlara və bunun kimi məxluqatlara ibadət edərsə (yardım istəmək, qurban kəsmək və nəzir verməklə onlara yaxınlaşmaq, səcdə etmək və.s) artıq Allahdan başqa özünə İlah etmişdir. Dinə Allah təalanın icazə vermədiyi yenilik gətirmişdir və kəlimeyi şəhadətə zidd hərəkət edərək şirk qoşmuş, bidət etmişdir. Peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm buyurmuşdur: “Hər kim bizim bu dinimizə ondan olmayan bir şey gətirərsə o rədd olunur (qəbul olunmur)”. (Səhih Buxari, 2697) Allah təala buyurmuşdur: “Rəbbiniz buyurdu: “Mənə dua edin, Mən də sizin dualarınızı qəbul edim (Məni çağırın harayınıza yetişim. Və yalnız Mənə ibadət edin sizi mükafatlandıraram). Mənə ibadət etməyi təkəbbürlərinə sığışdırmayanlar cəhənnəmə zəlil olaraq girəcəklər”. (Ğafir, 60). Bu ayə duanın ibadət olduğuna dair dəlildir və kim Allaha dua etməkdə təkəbbürlük edərsə onun yeri cəhənnəmdir. Əgər Allaha dua etməyə təkəbbürlük edənin halı budursa, o zaman Allahdan başqasına dua edərək, Allahdan uzaqlaşanın halı necə olacaq!!! Halbuki Allah subahanahu və təala duaları qəbul edən və insana şah damardan yaxımdır. Allah təala buyurur: “Bəndələrim Məni səndən soruşduqda söylə ki, Mən onlara yaxınam. Dua edib Məni çağıranın duasını qəbul edərəm. Gərək onlar da Mənim çağırışımı qəbul edib Mənə iman gətirsinlər. Bununla da ola bilsin ki, doğru yola yetişsinlər.” (Bəqərə, 168). Lakin Allaha yaxınlaşmaq üçün peyğəmbər, mələk, övliya, seyyid vasitəsilə təvəssül edərək Allahdan istəmək şirk deyildir, bidətdir (dində yenilik). Belə əməli nə Allah təala buyurmuş, nə peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm, nə də imamlar etməmişlər. Ona görə də qəbul deyildir. Allah təala buyurur: “Yoxsa (müşriklərin) Allahın dində izin vermədiyi bir şeyi onlar üçün qanuni (halal) edən şərikləri vardır.” (Şuara, 21). Ona görə də, İslam əhlinə vacib olan Allah təalanın şəriətindən möhkəm tutmaq, insanların bidət olaraq uydurduqları şeylərdən çəkinməkdir. Təvəssül isə (Allaha yaxınlşamaq) Allahın ad və sifətləri, tövhid, saleh əməl, Allah və rəsuluna iman, Allah və rəsulunu sevmək, xeyir və yaxşı əməllə olur. Miniklərdə, evlərdə seyyidlərin şəklinin asılmasına gəldikdə isə bu əməl Xristianlara oxşamaqdır. Əvvəla İslam dini içində surət (insan və heyvan surəti) olan rəsm çəkməyi qadağan etmişdir. Onların lənət olunması, qiyamət günü insanların əzab baxımından ən şiddətlisi olduqlarına dair hədislər çoxdur. Onlardan bəzilərini zikr edəcəm. Səhih Buxari və Müslimdə Əbu Hureyrədən gələn hədisdə peyğəmbər sallallahu aleyhi və səlləm Allah təalanın belə dediyini buyurur: “O kəsdən zalım kim olar bilər ki, mənim yaratdığım kimi yaradılış yaratmağa cəhd edir. Elə isə qoy o bir zərrə yaratsın və yaxud bir toxum yaratsın və yaxud bir arpa yaratsın.” (Səhih Buxari, 7559). Həmçinin İbn Məsuddan gələn hədisdə o Rəsulullahın sallallahu aleyhi və səlləm belə dediyini buyurur: “Qiyamət günü insanların əzab baxımından ən şiddətlisi rəssamlardır.” (Səhih Buxari, 5950) İbn Ömər radiyallahu anhumadan gələn hədisdə Rəsulullahın sallallahu aleyhi və səlləm belə dediyini rəvayət edir: “Bu surəti çəkən insanlara Qiyamət günü əzab veriləcəkdir və onlara belə deyiləcək: “Çəkdiyinizə can verin.” (Səhih Buxari, 5951) Həmçinin Buxarinin səhihində Əbu Cəhifədən gələn hədisdə Rəsulullahın sallallahu aleyhi və səlləm belə dediyini rəvayət etmişdir: “Rəsulullah sallallahu aleyhi və səlləm qanın pulu, itin satılmasından alınan pulu, fahişəlikdən əldə olunan qazancı qadağan etdi və riba yeyənə, yedizdirənə, döydürənə (tatu), bədənində döymə etdirənə (tatu) və rəsm çəkənə lənət etdi. (Səhih Buxari, 2238)
Добавлено (10.05.2008, 01:19) --------------------------------------------- Əziz müsəlman qardaş və bacılar! Gördüyünüz kimi bu məsələ ilə əlaqədar varid olan hədislər, üzərində surət olan əşyaların asılmasının haram olduğuna dəlalət edir. Həmçinin mələklərin daxil olmasına mane olur. Ona görə də Rəsulullahdan sallallahu aleyhi və səlləm gələn hədislərin səhih olduğu müəyyən olunduğu təqdirdə kimliyindən asılı olmayaraq insanlardan kiminsə söz və əməlinin Rəsulullahın sallallahu aleyhi və səlləm sözündən üstün tutulması haramdır. Möminlərə vacib olan Rəsullullaha sallallahu aleyhi və səlləm tabe olmaq və onun dediyindən möhkəm yapışmaqdır. Onun dediklərinə zidd olanı rədd etməkdir. Allah təala buyurur: “Peyğəmbər sizə nə verirsə, onu götürün; nəyi qadağan edirsə, ondan əl çəkin”. (Həşr, 7) Allah təala buyurur: “De: Allaha itaət edin, Peyğəmbərə itaət edin. (Çünki Peyğəmbərə itaət etmək elə Allaha itaət etməkdir). Əgər (Peyğəmbərin əmrindən) üz döndərsəniz, (bilin ki) onun vəzifəsi ancaq ona tapşırılanı, sizin də vəzifəniz ancaq sizə tapşırılanı yerinə yetirməkdir. Əgər ona itaət etsəniz, doğru yolu tapmış olarsınız. Peyğəmbərin öhdəsinə düşən isə yalnız (dini Allahın hökmlərini, risalətini) açıq-aşkar təbliğ etməkdir”. (Nur, 54) Artıq Allah subhanahu və təala bu ayədə yalnız Rəsulullaha tabe olanların hidayət (doğru yola yönəltmək) olunacağına zəmanət vermişdir. Sonda sizlərə Allah təalanın bu ayəsini xatırladırıq. Allah təala buyurur: “Onun əmrinə qarşı çıxanlar başlarına gələcək bir bəladan, yaxud düçar olacaqları şiddətli bir əzabdan həzər etsinlər!” (Nur, 63). Allah təala bizləri və sizləri bununla faydalandırsın və düz yolda bizi sabit etsin. Uca Rəbbimizdən arzu edirik ki, O, bizim qədəmlərimizi dinimiz İslamda möhkəm etsin, bizə elm və hidayət versin! Amin!
Allah bizlərə anlaşılmazlıqa düşdüyümüz məsələlərdə bu anlaşılmazlığı Allah və Rəsuluna buraxmağımızı tövsiyə edir. «Əgər bir iş barəsində mübahisə etsəniz, Allaha və Qiyamət gününə inanırsınızsa, onu Allaha və Peyğəmbərinə həvalə edin! Bu daha xeyirli və nəticə etibarı ilə daha yaxşıdır». ( ən-Nisa 59).
|
|
| |
al-shia |
Tarix: Şenbe, 10.05.2008, 01:23 | Mesaj # 39 |
Huseynli_E
Qrup: İdareçi
Mesajlar: 488
Tərif: 8
Status: Xetden kenar
| ALLAH'IN VELİ KULLARINA TEVESSÜL ETMEK, ŞİRK VE BİDATSEBEBİ MİDİR? Cevap: "Tevessül", kişinin Allah'a yakınlık makamı-na ermek için kendisiyle Allah arasında değerli bir varlığı aracı kılmasıdır. İbn-i Menzur, Lisan'ul-Arab'da şöyle diyor: "Tevessele ileyhi bi keza; birine, kıramayaca-ğı bir saygınlık vesilesiyle yakın olmayı ifade eder."1 Kur'ân-ı Mecid şöyle buyuımuştur: "Ey iman edenler, Allah'tan sakının, sizi O'na götürecek vesile arayın ve Allah yolunda cihat edin ki kurtulasınız."2 Cevherî ise Sihah'ul-Lugat'ta "vesile" kelimesini şu şekilde açıklıyor: "Vesile, kendisiyle başkasına yaklaşılan şey de-mektir." Buna göre, kendisine tevessül ettiğimiz değerli şey, bazen güçlü bir vesile olarak bizi âlemlerin Rabbine ulaştıracak salih amellerimiz ve halis ibadetlerimizdir; ba-zen de yüce Allah nezdinde özel bir makama ve say-gıya sahip olan yüce bir insandır. 1- Lisan'ul-Arab, c.ll, s.724 2- Mâide, 35 34 Cevaplıyoruz Tevessülün Çeşitleri Tevessülü üç kısma ayırmak mümkündür: 1- Salih amellere tevessül etmek. Nitekim Celâlud-din Suyutî, "Sizi O'na götürecek vesile arayın." ayet-i şerifesinin tefsirinde şu rivayeti nakletmiştir: Katade, bu ayetle ilgili olarakşöyle diyor: "Ya-ni, Allah'a itaat ederek ve O'nun hoşnut olduğu amelleri yaparak Allah'a yakın olun."1 2- Salih kulların duasına tevessül etmek. Nitekim Kur'ân-ı Kerim, Hz. Yusufun kardeşlerinin dilinden şöyle nakletmektedir: "Oğullan 'Ey Babamız! Günahlarımızın ba-ğışlanmasını dile; şüphesiz biz suçlu idik.' dedi-ler. Yakup, 'Rabbimden sizi bağışlamasını dile-yeceğim; şüphesiz 0, bağışlayandır, merhamet edendir.' dedi."2 Bu ayetten açıkça anlaşıldığı üzere Hz. Yakub'un oğulları, babalarının duasına ve mağfiret dilemesine te-vessül etmişler ve onun duasını kendileri için bağışlan-ma vesilesi bilmişlerdir. Yakub Peygamber de onların bu tevessülüne itinasızlık etmeyip onlara dua etme ve mağ-firet dileme vaadinde bulunmuştur. 3- Allah'a yakınlık makamına ermek için Allah ka-tında özel bir makam ve saygınlığa sahip olan manevî şahsiyetlere tevessül etmek. Bu tür tevessül de, İslâm güneşinin doğduğu ilk yıllardan itibaren Hz. Peygambe-r'in ashabı tarafından kabul görmüş ve başvurulmuştur. Şimdi hadisler ve Allah Resulü'nün (s.a.a) ashabı ile İslâm dünyasının büyüklerinin davranışları ışığında bu meselenin delillerini gözden geçirelim: 1- ed-Dürr'ül-Mensûr, c.2, s.280, söz konusu ayetin tefsiri, Beyrut basımı. 2-YÛsuf, 97-98 Tevessül Etmek Şirk Midir? 35 1- Ahmed b. Hanbel, kendi Müsned'inde, Osman b. Huneyf'ten şöyle rivayet etmiştir: Gözleri görmeyen bir adam Peygamber'in yanına vardı ve şöyle dedi: "Beni iyileştirmesi için Allah'a dua et." Peygamber şöyle buyurdu: "İstersen dua ederim; istersen de ertelerim ki bu, senin için daha iyidir." Gözleri görmeyen adam, "Bana dua et." dedi. Hz. Peygamber ona, adabıyla güzel bir abdest almasını, sonra iki re-kât namaz kılmasını ve ardından şöyle dua et-mesini emretti: "Allah'ım, Rahmet peyğamberi olan peyğamberin Muhammed vesilesiyle sen-den hacetimi diliyor ve sana yöneliyorum. Ey Muhammed! Bu hacetim hususunda senin vesi-lenle Rabbime yöneldim ki hacetimi bana vere-sin. Allah'ım! Onu bana şefaatçi kıl."1 Bu hadisin doğruluğunu bütün hadisçiler teyit etmisle rdir. Hâkim Nişaburî, el-Müstederek'te bu hadisi nak-lettikten sonra onu "sahih" olarak değerlendiriyor. İbn-i Mace, Ebu İshak'tan naklen, bu hadisin sahih olduğunu söylüyor. Tirmizî, Ebvab'ul-Ed'iye adlı kitabında bu hadsin sahihliğini teyit ediyor. Muhammed Nesib er-Rufaî de, "et-Tevessul İlâ Hakîkat'it-Tevessül" adlı eserinde şöyle diyor: "Şüphe yok ki bu hadis, sahih ve meşhur bir hadistir. Yine şüphe yoktur ki, Resulullah'ın duası ile âmâ adam, görmesine kavuşmuştur."2 1- Musned-i Ahmed b. Hanbel, c.4, s.138, Osman b. Huneyf'in rivayetleri bölümü; Müstedrek-i Hâkim, c.l, s.313, Kitab-u Salat'it-Ta-tavvu', Byerut basımı; Sünen-i İbn-i Mace, c.l, s.441 Dar-u İhyai'l-Ku-tub'il-Arabiyye; et-Tac, c.l, s.286; Suyutî, el-Caimiu's-Sağir, s.59; İbn-i Teymiyye, et-Tevessül ve'l-Vesile, s.98, Beyrut basımı 2- et-Tevessul İlâ Hakîkat'it-Tevessül, s.158, Beyrut bası-mı. 36 Cevaplıyoruz Bu hadisten, gayet açık bir şekilde, dileğin kabul olması için Hz. Peygamber'e (s.a.a) tevessül etmenin ca-iz oluşu anlaşılmaktadır. Zira bizzat Allah Resulü, o âmâ şahsa bu şekilde dua etmesini ve Hz. Peygamber'i ken-disiyle Allah arasında vesile kılarak âlemlerin Rabbinden dileğini talep etmesini emretmiştir. Allah'ın veli kullarma ve katmda aziz olan zatlara tevessül etmek de, bundan başka birşey değildir. 2- Ebu Abdillah Buharî kendi Sahih'inde şöyle diyor: Kıtlık yüz gösterdiğinde Ömer b. Hattab, Pey-gamber'in amcasi Abbas b. Abdulmuttalip vesi-lesiyle yağmur talep eder ve şöyle derdi: "Allahim! Biz, Peygamber'in hayatı döneminde ona tevessül ederek senden yağmur istiyorduk, sen de rahmet yağmurunu bize indiriyordun. Şimdi de Peygamber'in amcasına tevessül ederek senden yağmur istiyoruz. Yağmurunu bizden esirgeme!" Ravi diyor ki: "Bu tewessul ve dua-nın ardından onlara yağmuryağardı."1 3- Allah'm veli kullarma tevessül etme meselesi o ka-dar yaygmdi ki Islâm'ın ilk yılarındaki Müslümanlar da, şiirlerinde Hz. Peygamber'i kendileriyle Allah arasm-da bir vesile olarak tanıtıyorlardı. Sevad b. Karib, Hz. Peygamber (s.a.a) için bir kaside söylemiş ve kasidesin-de şu beyitlere yer vermiştir: "Şahadet ederim ki, Allah'tan başka rab yok-tur/ Ve sen, her gizli ve bilinmeyen konuda gü-venilensin. Yine sen, peygamberler arasmda / Allah'a en yakin vesilesin, ey tertemiz ve saygin insanlann oğlu!"2 1- Sahih-i Buharî, c.2, Kitab'ul-Cum'a, Bab'ul-İstiska, s.27, Mısır 2- Seyyid Ahmed b. Zeynî Dehlan, ed-Dürer'üs-Seniyye, s.29, Taberanî'den naklen Tevessül Etmek Şirk Midir? 37 Hz. Peygamber (s.a.a), Sevad b. Karib'in bu şiirini dinlemiş olduğu hâlde, onu böyle konuşmaktan menet-medi, onu şirk ve bid a tie suçlamadı. Şafiî de, şu iki beyitte bu hakikate işaret etmektedir: "Peygamber'in Ehlibeyti, Allah'a doğru yürü-yüşte benim vesilemdir. / Onların yüz suyu hür-metine yarın amel defterimin sağ elime veril-mesini ümit ederim."1 Gerçi Allah'ın veli kullarına tevessül etmenin caiz oluşu hususunda hadislerimiz oldukça çoktur, lâkin bu-rada aktardığımız hadisler ışığında da, Peygamber'in sünneti, ashabın ve büyük Islâm âlimlerinin davranışları açısından tevessül etmenin doğru ve beğenilen bir dav-ranış biçimi olduğu ortaya çıkmaktadır. Dolayısıyla bu konuda sözü uzatmaya gerek yoktur. Bu açıklamalarımızla, Allah'ın aziz kullarına tevessül etmeyi şirk ve bidat sayan kimselerin sözlerinin temelsiz olduğu ortaya çıkmıştır. 1- İbn-i Hacer Askalanî, es-Savaik'ul-Muhrika, s.178, Ka-hire basımı Добавлено (10.05.2008, 01:23) ---------------------------------------------
Quote (ceyhun-qardash) “(Şübhəsiz ki,) bütün məscidlər Allaha məxsusdur, Allahdan başqa heç kəsə ibadət (dua) etməyin”. (Cin, 18). Şübhəsiz ki, (bütün) məscidlər Allaha məxsusdur. Allahdan başqa heç kəsə ibadət etməyin! Dua nedir ibadet nedir?
|
|
| |
ceyhun-qardash |
Tarix: Şenbe, 10.05.2008, 01:53 | Mesaj # 40 |
Serjant
Qrup: İstifadeçi
Mesajlar: 39
Tərif: 0
Status: Xetden kenar
| Quote (al-shia) Gözleri görmeyen bir adam Peygamber'in yanına vardı ve şöyle dedi: "Beni iyileştirmesi için Allah'a dua et." Peygamber şöyle buyurdu: "İstersen dua ederim; istersen de ertelerim ki bu, senin için daha iyidir." Gözleri görmeyen adam, "Bana dua et." dedi. Hz. Peygamber ona, adabıyla güzel bir abdest almasını, sonra iki re-kât namaz kılmasını ve ardından şöyle dua et-mesini emretti: "Allah'ım, Rahmet peyğamberi olan peyğamberin Muhammed vesilesiyle sen-den hacetimi diliyor ve sana yöneliyorum. Ey Muhammed! Bu hacetim hususunda senin vesi-lenle Rabbime yöneldim ki hacetimi bana vere-sin. Allah'ım! Onu bana şefaatçi kıl."1 Bu hadisin doğruluğunu bütün hadisçiler teyit etmisle rdir. Hâkim Nişaburî, el-Müstederek'te bu hadisi nak-lettikten sonra onu "sahih" olarak değerlendiriyor. İbn-i Mace, Ebu İshak'tan naklen, bu hadisin sahih olduğunu söylüyor. Tirmizî, Ebvab'ul-Ed'iye adlı kitabında bu hadsin sahihliğini teyit ediyor. Muhammed Nesib er-Rufaî de, "et-Tevessul İlâ Hakîkat'it-Tevessül" adlı eserinde şöyle diyor: SEHIHDIR,,, DUZGUN OXUMUSAN HECH OLMASA HEDISI ? burda sohbet peygenberden s.a.s gedir ozude heyatda olan vaxtindan,,, daha qbirden yox,,,,Добавлено (10.05.2008, 01:53) ---------------------------------------------
Quote (ceyhun-qardash) Salih amellere tevessül etmek. Nitekim Celâlud-din Suyutî, "Sizi O'na götürecek vesile arayın." ayet-i şerifesinin tefsirinde şu rivayeti nakletmiştir: bu sufidi artiq sufilerdende qebul edirsen nese ? biraz kecse hirufilerdende yazarsan haqq qazandirmaq uchun,,, :)))))
Allah bizlərə anlaşılmazlıqa düşdüyümüz məsələlərdə bu anlaşılmazlığı Allah və Rəsuluna buraxmağımızı tövsiyə edir. «Əgər bir iş barəsində mübahisə etsəniz, Allaha və Qiyamət gününə inanırsınızsa, onu Allaha və Peyğəmbərinə həvalə edin! Bu daha xeyirli və nəticə etibarı ilə daha yaxşıdır». ( ən-Nisa 59).
|
|
| |
|